ארגון החונכים המרכזי בביתר עילית “ושננתם לבניך” ציין שנה לפעילותו בעיר

במלאות שנה לתחילת פעילותו של ארגון 'ושננתם לבניך' בביתר עילית, נערך בעיר ערב מיוחד בהשתתפות רבנים, החונכים ובכירי העירייה * מאות ילדים משתתפים כיום בפעילויות הארגון בעיר * מוטו הפעילות: אברך לכל ילד – גם החרוץ ביותר * רה"ע הביע את התלהבותו מהמיזם הפועל בסיוע העירייה: "זהו מהלך חשוב להבטחת עתידה הרוחני של העיר"
img-20180218-wa00296935432187336579537.jpg
img-20180218-wa00296935432187336579537.jpg

תחת המוטו “אברך לכל תלמיד”, ציין ארגון החונכים המרכזי בביתר עילית “ושננתם לבניך” מלאות שנה לפעילותו בעיר. הערב נערך באולמי אוהל תורה בעיר, כשעשרות החונכים התקבצו יחדיו לערב המרתק.

בכירי העירייה בראשות רה”ע הרב מאיר רובינשטיין כיבדו את האירוע בהשתתפותם, כשרה”ע נושא דברים נלהבים בזכות הפעילות הפועל בשיתוף ובתמיכת העירייה, ומרחיב בדבריו אודות התועלת בפעילות הארגון ובהשלכות החיוביות הרוחביות שלו למען הבטחת עתידה הרוחני והגשמי של העיר.

סגרה”ע ומחזיק תיק החינוך הרב בנימין הרשלר שנשא אף הוא דברים, הביע את התרגשותו נוכח היקף הפעילות הכביר בעיר, שכבש את המקום המוביל בסערה, והביע את איחוליו להמשך שגשוג מפעלות הארגון בעיר.

הגאון ר’ צבי ברוורמן שליט”א חבר הבד”צ, הרחיב בדברים שנשא אודות חשיבות ומהות תפקידי החונכים לדור העתיד, ושיתף את הציבור על הקשר הייחודי והעמוק שיש לו עם פעולות הארגון מזה שנים רבות.

יו”ר ארגון ‘ושננתם לבניך’ הרב יצחק גלסנר נשא דברי ברכה והוקרה לחונכים ולהשקעתם הברוכה הנושאת פירות להווה ולעתיד בע”ה, הודה בחום לכל השותפים והתומכים, בראשם בכירי העירייה – ראש העיר מאיר רובינשטיין, סגרה”ע ומחזיק תיק חינוך בנימין הרשלר, מנהל אגף החינוך יהודה קורנבליט, מנהל היחידה לחינוך מיוחד מאיר קליין, וכן לראש ארגון מכון למורים שלוחת ביתר הרב ויסברג.

אחראי הארגון בביתר הרב יצחק יעקב גוטליב העלה על נס את מהות ומתווה הארגון, סיפר בשבח האברכים והנהלת הארגון, ושיתף את הציבור בסיפורים אישיים שחווה.
מטרת הערבים הללו הינה לחזק את פעילות האברכים החונכים, ולהתוות את הקו החינוכי לשמו פועל הארגון. הכינוסים הללו, הינם חלק משגרת ההדרכה של האברכים החונכים. בסיום האירוע הוענק שי משפחתי מכובד לכל החונכים.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן