תיעוד בלעדי: תושב ביתר תוקף ערבי בסופר בעיר

הבוקר פרקליטות מחוז ירושלים, הגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים באמצעות עו"ד בריג'יט ויטאלי, כתב אישום נגד תושב ביתר עילית בתיעוד בלעדי שהגיע לאתר 'ביתר אונליין' מתועד החשוד בניסיון פגיעה באחד העובדים בסופר בביתר עילית באמצעות עגלת קניות לאחר שהבין כי העובד ממוצא ערבי.
WhatsApp Image 2018-02-01 at 13.37.04
WhatsApp Image 2018-02-01 at 13.37.04

הבוקר פרקליטות מחוז ירושלים, הגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים באמצעות עו”ד בריג’יט ויטאלי, כתב אישום נגד חיים אשר כהן, תושב ביתר עילית בן 25, בגין עבירות אלימות והיזק לרכוש ממניע של גזענות או עוינות כלפי ציבור, הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

בתיעוד בלעדי שהגיע לאתר ‘ביתר אונליין’ מתועד החשוד בניסיון פגיעה באחד העובדים בסופר שפע ברכת השם בביתר עילית באמצעות עגלת קניות לאחר שהבין כי העובד ממוצא ערבי.

בנוסף, על פי כתב האישום, באחד המקרים ביום 23.1.18 בשעות הבוקר, נהג הנאשם במכוניתו בביתר עילית. כאשר הבחין בפועל ניקיון ממוצא ערבי החליט לדרוס אותו ולפגוע בו בשל מוצאו. הנאשם נסע עם רכבו אחורה מעט ואז האיץ את רכבו בנסיעה קדימה לעבר המתלונן. המתלונן בניסיון שלא להיפגע עלה על המדרכה והתרחק מהנאשם שלא הצליח לפגוע בו. הנאשם שב וניסה פעם נוספת לפגוע במתלונן עם רכבו, נסע אחורנית ושוב האיץ את רכבו בנסיעה קדימה לעבר המתלונן, הנאשם פגע בעגלת פח ששימשה את המתלונן בעבודתו אך לא הצליח לפגוע במתלונן ונמלט מהמקום.

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

5 תגובות

  1. חבל שאין תיעוד בלעדי של ערבי שתוקף יהודיה על רקע מיני
    דיבילים

  2. אתם עמ שהגזענות בדמ שלו וזה נוביע מפחד כי אתי על אדמה לו שלכמ

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן