עיריית ביתר השלימה את היערכותה לסערה

WhatsApp Image 2018-01-04 at 11.37.37
WhatsApp Image 2018-01-04 at 11.37.37

עיריית ביתר עילית השלימה את היערכותה לקראת מזג האוויר הסוער ועובדי העירייה ביצעו עבודות תחזוקה בנקודות בהן קיים חשש לקיומם של מפגעים שעלולים להתנתק ולעוף בסערה.

כמו”כ צוותי הפיקוח העירוני, מחלקת הנדסה ופיקוח בנייה סיירו בין אתרי הבנייה כדי לוודא שהקבלנים בשטח מבצעים את הדרישות וההוראות שנועדו לשמור על שלומם ובטיחותם של התושבים.

בנוסף. מחלקת הנדסה והחל”פ ביצעו עבודות עפר וביסוס תעלות, למניעת סחף מסוכן לכבישים, במקומות בהם הגשמים והרוחות עלולים לסחוף בוץ ואבנים.

משטרת ישראל מחוז ש”י הוציאה הנחיות לנהיגה במזג האוויר הסוער הצפוי בימים הקרובים.

משטרת ישראל מבקשת מציבור הנהגים לגלות ערנות ולהתאים את הרגלי הנהיגה לתנאי הדרך ולשמור על כללי זהירות לנהיגת חורף (בדיקת הצמיגים תקינים ובלחץ האוויר הנדרש, מגבים תקינים, לנקות את שמשות הרכב על מנת לספק תנאי ראות נכונים ולנקות את פנסי הרכב על מנת לראות ולהראות בהתאם).

מתנדבי יחידות חילוץ של משטרת ישראל נערכים למזג האוויר אשר צפוי, ע”פ התחזיות, להביא איתו שיטפונות בזק בנחלי מדבר יהודה. המתנדבים נערכים עם צוותי חילוץ ממים זורמים וצוותים עם רכבי 4*4 בכדי לסייע.

אנו מבקשים מציבור המטיילים לנקוט משנה זהירות, לא לחצות נחלים זורמים, לצפות בשיטפונות ממקומות בטוחים ולהישמע להוראות השוטרים ופקחי רשות שמורות הטבע והגנים.

משטרת-ישראל קוראת לכלל הציבור לנהוג במשנה זהירות בקרבת מאגרי מים בהם קיימת סכנת נפילה, היסחפות וטביעה.

חל איסור לעצור בשולי הדרך אלא רק בתחנות ריענון מוסדרות. אם אין ברירה ויש תקלה ברכב, יש לעבור במידית מעבר למעקה הבטיחות הרחק מהכביש ולהתקשר ל-100.

ההמלצה היא: מי שלא חייב לנסוע בצירים במזג האוויר סוער – שלא ייצא!

משטרת ישראל תעדכן כל העת את הציבור, דרך אמצעי התקשורת בדבר שינויים בהסדרי התנועה וכל מידע רלוונטי עפ”י הצורך.

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן