ביתר עילית: אושר תקציב העירייה הגדול בהיסטוריה על סך 222 מליון שקלים

תקציב של בשורה: מועצת עיריית ביתר עילית אישרה את תקציב העירייה לשנת 2018 – התקציב הגדול בהיסטוריה של ביתר * התקציב החדש בסימן גידול משמעותי, בעיקר בסעיפי השקעה בתשתיות, חזות העיר, תיירות, נוער, ברווחה ובביטחון * שנת 2017 כמו השלוש שנים לפניה הסתיימה באיזון כלכלי * רה"ע רובינשטיין: "אישרנו תקציב של בשורה ושל עשייה, עם דגש על פיתוח ושגשוג העיר" * מליאת המועצה גם אישרה קריאת קריית חינוך בגבעה ג' ע"ש מרן בעל האיילת השחר" זצוק"ל
רובינשטיין
רובינשטיין

אושר התקציב הגדול ביותר בהיסטוריית ביתר עילית: חברי מועצת העיר ביתר עילית אישרו את תקציב העירייה לשנת 2018 בסך 222 מיליון ש”ח, תקציב המהווה גידול של כ-10% לעומת תקציב השנה היוצאת שעמד על 204 מיליון ₪ בלבד. התקציב החדש כולל בתוכו שורה של בשורות והשקעות למען תושבי העיר.

בנוסף, אישרה מועצת העיר פה אחד את הצעת סיעת דגל התורה להנציח את זכרו של מרן הגראי”ל שטינמן זצוק”ל. על פי הצעת סיעת דגה”ת, קריית החינוך שתבנה במרכז גבעה ג’ תיקרא “קריית איילת השחר”.

תקציב של בשורה
התקציב שאושר עומד בסימן של גידול והשקעה בשורת אלמנטים מרכזיים בעיר, אותם הציב ראש העיר מאיר רובינשטיין בראש סדר העדיפויות של העירייה. בדגש על שיפור פני העיר, נושא בו משקיעה העירייה ביתר שאת בשנים האחרונות, כפי שהדבר ניכר בחזותה של העיר.

כך למשל נושא הנוער, הכולל מניעת נשירה וניטור, טיפול בנוער מתמודד ועוד, הינו הדבר הראשון בסדר העדיפויות שהגדיר ראש העיר. בהתאם לכך, תקציב מחלקת חברה ונוער גדל בסכומים ניכרים, המספקים את צרכי הפעילות הענפה הקיימת כיום לנוער, בשלל המאפיינים והגילאים, בידי אנשי מקצוע מהטובים בתחומם.

בנוסף, גדלו שורה ארוכה של סעיפים חשובים, כמו חיזוק הביטחון, הרווחה, שפ”ע והגדלת תדירות פינוי האשפה בעיר, כמו”כ בוצעה תוספת תקציב גדולה למחלקת ההנדסה, לצד עלייה בתקציב התרבות, גינון וחזות העיר, ועוד.

תב”רים ב-150 מיליון
לצד התקציב הרגיל, אישרה העירייה במהלך השנה הנכנסת, תב”רים (תקציב בלתי רגיל) נוספים בסך של כמאה וחמישים מיליון שקלים, בהם ייבנו מוסדות חינוך, מרכז התיירות החדש שאושר לאחרונה, מרכזים קהילתיים, מספר גדול של כיכרות חדשים, חידוש גינות, רכישת מתקני משחקים חדשים, שיקום רחובות וסלילת כבישים, לצד השקעות נוספות בנוער. אלו יאושרו מתקציבים נוספים שתשיג העירייה במהלך השנה, כמו בשנה שעברה.

בעירייה מציינים בסיפוק רב את העובדה, כי שנת 2017, כמו גם השנים שלפניה הסתיימו באיזון תקציבי, דבר שאינו מובן מאליו בעיר בה כ-80% מתושביה מקבלים הנחות בארנונה.

ראש העיר סקר בפני חברי הנהלת העיר את המאמצים הרבים והדרך הארוכה שנעשתה להכנת תקציב עירוני מאוזן, והודה למ”מ רה”ע ומחזיק תיק הכספים הרב יצחק רביץ, וכן לגזבר העירייה מר משה עמדי, שהכינו במסירות את התקציב.

ראש העיר: “אישרנו תקציב של פיתוח ושגשוג העיר, תקציב שממשיך את ההשקעה האדירה בכל הנקודות החשובות – בנוער, בתעסוקה, בביטחון, בהמשך ההשקעה האדירה בחזות העיר, ובכל הדברים שחשובים באמת”.

[pojo-sidebar id=”129″]

 

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

4 תגובות

  1. כל הכבוד למנחם זיידה שדאג לתקציב כה גדול עבור תושבי ביתר.
    בלי מנחם כבר מזמן לא היה ביתר

    1. השאלה לאן הולך הכסף? מה הסעיפים? למה לא פרסמתם?

  2. אורי הולצמן כל הכבוד שיש לך זמן להגיב מקווווווה שאתה בארץ כרגע.

    ח ח ח ח

    אחלה ראש עיר יש לנו מאיר רובינשטין זה הביבי נתניהו של ביתר

  3. כמה הוקצה לכיבוד בעירייה 650000 או כבר עלה הסכום? כמה הוקצה ליועץ תקשורת 300000 או יותר? כמה עירייה משלמת מתוך התקציב עבור כתבות חיוביות באתרים חרדים? או שזה עושים חינם לעירייה שלנו?

    חבל שאתם לא מפרסמים את התקציב עם כל הסעיפים! תושבים צריכים לדעת לאן הולך הכסף!

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן