הרוג ופצועים קשה וקל בתאונת דרכים בכביש 386

תמונת אילוסטרציה פצוע
ניידת טיפול נמרץ | אילוסטרציה

הבוקר (ו’) סמוך לשעה 08:35 התקבל דיווח על 2 אופנועים שנפגעו מרכב בכביש 386 מצומת נס הרים לכיוון הדסה ע”כ סמוך למכון לטיהור שפכים. חובשים ופאראמדיקים של מד”א, רופא מתנדב באיחוד הצלה וחובשים נוספים של איחוד הצלה סניף ביתר עילית וסניף מבשרת ציון הוקפצו למקום והעניקו טיפול רפואי ראשוני לרוכב אופנוע כבן 27 במצב בינוני עם חבלות בגפיים נהג הרכב הפרטי מטופל במקום במצב קל, בהמשך נקבע מותו של אחד מרוכבי האופנוע.

פאראמדיק מד”א חגי וינגוש סיפר: “מדובר בתאונת דרכים קשה, האופנועים נפגעו באורח קשה מאוד. במרחק של כעשרה מטרים אחד מהשני שכבו 2 רוכבי האופנועים על הכביש. גבר כבן 25 סבל מחבלת ראש קשה, יחד עם רופא שהזדמן למקום ביצענו מספר בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. רוכב האופנוע השני כבן 27 שנפצע בגפיים טופל בשטח ופונה בניידת טיפול נמרץ לבי”ח הדסה עין כרם הסמוך יחד עם נהג הרכב הפרטי שנפצע באורח קל.”

מהמשטרה נמסר כי בוחני התנועה וחוקרי משטרה הוזעקו לזירת התאונה, אספו ממצאים וחקרו נסיבות התאונה. מחקירה ראשונית עולה כי במהלך נסיעה של 4 אופנועים שנסעו בשיירה על כביש 386 בסמוך לנס הרים, אחד מהם סטה לכיוון הנתיב הנגדי מסיבה שאינה ברורה.

רכב פרטי שנסע בנתיב הנגדי פגע באחד מרוכבי האופנוע ורוכב נוסף החליק ונפגע.
כאמור במקום נקבע מותו של אחד הפצועים, ומד”א פינו שני פצועים נוספים במצב בינוני-קל לעין כרם.

קטע הכביש עדין סגור לתנועה עקב הטיפול בתאונה.
שוטרים מכווינים התנועה במקום.

צילום: דוברות איחוד הצלה

[pojo-sidebar id=”129″]

 

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן