לְהוֹדוֹת וּלְהַלֵל: קומזיץ ענק לבחורי ישיבות בביתר • גלריית ענק

ביוזמת סגן ראש העיר הרב יהודה עוביידי נערך אמש קומזיץ ענק בעיר ביתר בהשתתפות מאות בחורי ישיבות וענקי הזמר אברימי רוט, בערל צוקר, אלי קליין וקובי ברומר • דואט מרגש של אברימי רוט ובערל צוקר לזכרו של מרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל
TOM_9018
TOM_9018

במוצאי שבת מקץ נערך קומזיץ ענק לרגל חג החנוכה לבני הישיבות באודיטוריום ברסלב בביתר עילית. בקומזיץ השתתפו מאות בחורי ישיבות שתחת “איגוד בני הישיבות” ביתר, ואברכי הכוללים שגדשו את היציעים.

באירוע הופיעו ושימחו את הקהל, ענקי הזמר החסידי אברימי רוט, בערל צוקר, קובי ברומר ואלי קליין, עם תזמורתו של שאול כהן. בהנחייתו של איתי גדסי.

בעיצומו של האירוע, ביצעו גדולי הזמר אברימי רוט ובערל צוקר את השירים “אדרבה” ו”ריבונו של עולם” לזכרו של מרן ראש הישיבה הגראי”ל שטיינמן זצוק”ל שכל עיסוקו היה בתורה ובאהבת ישראל.

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=nsAC9Jl2KbY[/embedyt]

[pojo-sidebar id=”129″]

סגן ראש העיר הרב יהודה עוביידי שיזם את האירוע, נשא דברי ברכה בפני מאות הבחורים, ועודד אותם לקבל על עצמם קבלה לעילוי נשמתו של מרן הגראי”ל שטיינמן זצוק”ל.

הרב עוביידי הודה ליו”ר ש”ס השר אריה דרעי על המימון לאירוע הקומזיץ ולכלל אירועי התרבות בעיר במשך השנה. ולראש העירייה מאיר רובינשטיין על תמיכתו הרבה בפרויקט למען בני התורה.

וכן הודה לחברי סיעתו הרב מיכאל נקי והרב דוד כהן, ולמנהל הלשכה הרב ניסים כהן, והעוזר הרב זאב בכר שסייעו בארגון האירוע.

במהלך האירוע פצחו מאות בחורי הישיבה בריקודים סוערים בשמחה רבה לצלילי השירים המוכרים והאהובים.

נציג איגוד בני התורה ביתר הבה”ח יהודה ברזילי נשא דברי תורה ותודה בשם בחורי הישיבות, והודה לסגן ראש העיר הרב עוביידי ולשאר העוסקים במלאכה על האירוע החשוב והמשמח.

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן