חנוכה בביתר: עשרות אירועי תרבות וחנוכת מתנ”ס פריימן בגבעה ב’

אירועי חג לכל המשפחה בביתר עילית * במהלך החג גם ייחנך מתנ"ס חדש לתושבי גבעה ב' – "מתנ"ס פריימן" * בקרוב תיחנך ספריה נוספת לתושבי גבעה ב' * חוברת מיוחדת של פעילויות החג חולקה בכל העיר * פעילות מיוחדת לילדי המשפחות המיוחדות
IMG-20171103-WA0084-2.jpg
IMG-20171103-WA0084-2.jpg

אלפי תושבי ביתר, גברים ונשים, מכל הקהילות והגילאים, משתתפים במהלך חג החנוכה בעשרות אירועים ופעילויות חג מושקעות ואיכותיות, שהפיקה העירייה לכבוד חג החנוכה.

שלל הפעילויות, רוכזו בחוברת מיוחדת שהוציא המינהל הקהילתי, תחת הכותרת “מוסיף והולך”, שחולקה בכל תיבות הדואר בעיר. בין הפעילויות – שורה ארוכה של הצגות וסדנאות מרתקות, המשקפות עבודה של חודשים ארוכים, במטרה להגדיל את פעילויות התרבות בעיר – בכמות, באיכות, במגוון פעילות לכל המשפחה, גברים ונשים, מבוגרים וילדים.

לצד הפעילות הזו, מקדישה העירייה פעילות עבור משפחות הילדים המיוחדים בעיר, המקבלות מקום ויחס מיוחד מלשכת ראש העיר, הפועלת בשיתוף עם ארגון ‘ביננו’.

כחלק מהגדלת פעולות התרבות בביתר, חונכת העירייה בימי החנוכה מתנ”ס חדש ומרווח, הכולל אודיטוריום, שנבנה עבור תושבי גבעה ב’, ע”פ החלטת ראש העיר נקרא המתנ”ס החדש “מתנ”ס פריימן”, על שמו ולזכרו של הרב חיים נחום פריימן ז”ל, שהחל את בנייתה של ביתר עילית, ולדברי רובינשטיין, “זהו ביטוי לא רק לערך הכרת הטוב כלפיו, אלא גם למחויבותנו להמשך רצף העשייה למרות כל הקשיים”.

חנוכת המתנ”ס הייתה אמורה להתקיים ביום רביעי, נר שני של חנוכה, אלא שבשל פטירתו של מרן הגראי”ל שטינמן זצ”ל, דחתה העיריה את האירוע לשבוע הבא.

בנוסף, צפויה העירייה בקרוב לחנוך ספריה חדשה בגבעה ב’, נוספת על זו שבגבעה א’ בה קיימים כיום כ-30,000 ספרים. הספרייה החדשה תיתן מענה לתושבי גבעה ב’, שלא יצטרכו מעתה להיטלטל. היא גם תגדיל את כמות המנויים בעיר, שעומדת כבר כיום על למעלה מ-11,000 מנויים.

רה”ע הביע את תודתו והערכתו למחזיק תיק תרבות חבר מועצת העיר ה”ה יצחק דויד כהן, ליו”ר המתנ”סים בביתר עילית ה”ה ישראל אהרון בוקשפן, להנהלת המתנ”ס, לצוות הרכזות העמלות על הפעילות הרבה ולחברת ‘טיפ הפקות’ בראשות ה”ה מרדכי רבינוביץ, והוסיף: “אנו בעיצומה של מהפכה בציבור החרדי, במסגרתה יקבל התושב החרדי מענה תרבות ופנאי ברמה גבוהה – מה שבשנים קודמות קיבלו רק התושבים בערים החילוניות. על כך יש להודות לשר הפנים הרב אריה דרעי, ולשרת התרבות הגב’ מירי רגב, שחוללו מהפכה תקציבית בעניין”.

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן