התחדשות וחדשנות באגף הרווחה בביתר עילית: עמדת מיצוי זכויות לשירות התושב

ראש העיר: וועדת בחינה מקצועית בחרה אתמול מנהלת חדשה לאגף הרווחה שתמשיך להצעיד את המחלקה קדימה • ביתר עילית הינה הרשות המקומית הראשונה שחונכת עמדת קיוסק למיצוי זכויות
חדשנות במקום הראשון. ראש העיר חונך את העמדה הראשונה מהרשויות המקומיות
IMG-20171207-WA0025

בטקס צנוע שנערך אתמול בביתר עילית חנך ראש העיר מאיר רובינשטיין עמדה חדשה של קיוסק מידע מיוחד למיצוי זכויות באגף הרווחה בעיר.

קיוסק המידע מופעל באמצעות ‘כל זכות’, שהוא מאגר שמכיל את מירב הזכויות והפרטים של רוב הגורמים שעוסקים בתחום הזכויות. מאגר המידע מתעדכן מידי יום. וקיוסק המידע יכול לתת מענה לאלו שאין להם נגישות למחשב או אינטרנט וב”ה יש רבים כאלו בביתר עילית.
פיתוח עמדת מיצוי זכויות הינה חלק מתפיסת השירות החדשה שמוטמעת באגפי העירייה של הנגשת השירותים לתושבים שיידעו לעמוד על זכויותיהם ולקבל את המגיע להם מהעירייה ומגופי הממשל השונים.

באירוע שנערך בהשתתפות ראש העיר הרב מאיר רובינשטייין ועובדי אגף הרווחה השתתפו גם סגן ראה”ע ומחזיק תיק רווחה יהודה עוביידי, סגן ומ”מ ראה”ע יצחק רביץ, מחזיק תיק חינוך מיוחד ישראל פכטר, מנכ”ל העירייה יהודה שפיצר, רמ”ט ראש העיר יהודה דייטש, המפקחת המחוזית במשרד הרווחה צ’סטרמן, מפקחת מחוזית לתכניות עוצמה ונושמים גב’ אזולאי, ונציגת ‘כל זכות’ גב’ רביב.

העמדה הוקמה באמצעות פרויקט נושמים לרווחה הפועל באגף הרווחה העירוני באמצעות מנהל הפרויקט, עו”ס מיצוי זכויות, אלי ימיני שפתח את הטקס בדברי תודה וברכה לראש העיר ולהנהלת העירייה וציין בדבריו “עיריית ביתר עילית היא הרשות המקומית הראשונה שמשיקה עמדה כזו. יש פה היום אמירה מאוד ברורה לפונים ולתושבי העיר, אנחנו עם הפנים אליכם לסייע בכל מה שניתן ואפשר”.

לדבריו, “שוחחתי לאחרונה עם אחראים לתכנית של עוצמה ונושמים מערים ברחבי הארץ, וכן עו”ס מיצוי זכויות ממטה בנימין וכן עם מנהלת תחנת שיקום צפון בירושלים, כולן ביקשו לברר פרטים על העמדה ולהעתיק אליהן את המודל והם גם ביקשו לבקר במקום בכדי לבחון את המודל המיוחד.

ראש העיר נשא דברי ברכה והסביר שחנוכת עמדת הזכויות, היא חלק ממהלך נרחב של שיפור וייעול העבודה בכל הנוגע לטיפול במקרי הרווחה בעיר.
כמו כן, ראש העיר בישר לנוכחים שוועדת בחינה מקצועית בחרה אתמול את הגברת ע. אונגר למנהלת החדשה של אגף הרווחה. ראש העיר איחל גם תודה למנהלת היוצאת על תקופה של עבודה מסורה ומאומצת וכן להנהלת המחוז על העזרה הרבה בכל עת, תוך הכרה של השטח וטיפול מותאם בצורה מיטבית.

המפקחת האזורית מטעם משרד הרווחה הגב’ לאה צ’סטרמן הודתה על הגיבוי והליווי המיוחד של הנהלת העיר וציינה לשבח באופן מיוחד את האיכות והמסירות של הצוות באגף הרווחה בעיר ביתר עילית שזה בולט במיוחד בהשוואה לעומת ערים אחרות.

בעמדה ניתן להסתייע במגוון רחב מאד של נושאים כגון: תעודת זכאות למשכנתא, סיוע בשכר דירה, קצבת נכות, נקודות זיכוי במס עבור ילד נכה, הנחה בחברת החשמל לזכאים, פתיחת עסק, הבדל בין עוסק פטור לעוסק מורשה, סל לימודים מקצועיים לנפגעי איבה ואלמנות, ימי מחלה, למי, כמה ומתי? ועוד נושאים ופרטים רבים.
בנוסף, ‘כל זכות’ הנגישו את כל הטפסים ממשרדי הממשלה השונים עבור הפונים, ניתן בצורה מאוד ידידותית להדפיס כל טופס ממשרד ממשלתי.

חשוב לציין כי גם לבעלי מחשב או מכשיר מתקדם, לעיתים קרובות יש צורך לדעת לחפש את המונח המקצועי בכדי לקבל את התוצאה הרצויה. בעמדה זו הנושאים מחולקים לקטגוריות וכן יש בה מדריכים מתומצתים בשונה מהאתר עצמו. זו אפליקציה מיוחדת שנבנתה עבור המשתמשים מהמגזר החרדי.

חדשנות במקום הראשון. ראש העיר חונך את העמדה הראשונה מהרשויות המקומיות

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן