החל מהבוקר שינויים במסלול קו 2 וקו 294 בביתר עילית

במהלך סיור שערך ראש העיר לאחר אכלוס הרחובות החדשים העלו התושבים את רצונם בתחבורה ציבורית בהקדם • ראש העיר הנחה את מנהלי המחלקות בעירייה לעשות כל מאמץ כדי להשלים את המלאכה ותוך שבועות ספורים הוסדרה כניסת האוטובוסים
wp-1482167230647.jpg
wp-1482167230647.jpg

תושבי הרחובות אוהב ישראל וכנסת יחזקאל, סיימו להתאכלס רק לפני זמן קצר וכבר בימים אלו השלימה עיריית ביתר עילית את העבודות ההנדסיות וההשלמות האחרונות, לכניסה של תחבורה ציבורית, עירונית ובינעירונית, לרחוב.

הצורך עלה לאחר סיור של ראש העיר ברחוב מיד לאחר פתיחת החלקים החדשים לאכלוס בה הוצגו הצרכים של התושבים החדשים. מיד לאחר הסיור ראש העיר הנחה את מחלקות העירייה השונות להאיץ את ההתאמות ברחוב ופנה בבקשה לחברת ‘קווים-עילית’ להסדרת תחבוה ברחוב.

ואכן תוך שבועות ספורים עובדי מחלקת הנדסה בניהולו של מיכאל לורנצי ומחלקת שפ”ע בניהולו של יוסי יונה השלימו את העבודה והוסדרה התחבורה ברחובות החדשים.

החל מהבוקר ישתנה מסלול האוטובוס של קו 2 וקו 294 יתווספו תחנות ברחוב אדמו”רי ויזניץ ואוהב ישראל בשני כיווני הקו, כשהתחנות הקיימות ברחוב אדמו”רי ויזניץ והחוזה מלובלין יבוטלו.

ראש העיר הודה למנכ”ל חברת ‘קווים-עילית’ מר ציון פת וכן לעובדי העירייה על העבודה המהירה והמסורה והסדרת התחבורה לרווחת התושבים.

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן