מיון ‘טרם’ בביתר עילית מרחיב את שעות פעילותו – יפעל ברציפות עד 6 בבוקר

במיון 'טרם' ניתן מענה ברפואה דחופה בידי מיטב אנשי המקצוע הרפואיים לצד בדיקות מעבדה ורנגטן, ובתוך פרק זמן קצר * צור אדמון מנהל מחוז ירושלים: "המטופלים נהנים משירותי הרפואה הדחופה המקצועיים והחדשניים ביותר"
WhatsApp Image 2017-10-31 at 13.05.27
WhatsApp Image 2017-10-31 at 13.05.27

מהפכה של ממש בתחום הרפואה הדחופה מתחוללת בביתר עילית מאז פתיחתו של מיון ‘טרם’ בשנה האחרונה, והודות למיון החדש חוסכים מרבית תושבי העיר שנדרשים לשירותי רפואה דחופה וראשונית, את הנסיעה לבתי החולים בירושלים.

לאור הביקוש הרב מרחיב המיון את שעות הפעילות ויפעל מידי יום בין השעות 19:00-06:00. בשבתות ובחגים פועל המיון ברציפות מהשעה 15:00 ביום שישי ועד 02:00 במוצאי שבת.

המיון של ‘טרם’ בביתר עילית משרת את תושבי האזור שנזקקים לרפואה דחופה במהירות המקסימאלית מבלי לפגוע במקצועיות הטיפול ובמקרים מסוימים אף מעניק מענה רפואי במקרים שמצריכים אשפוז.

במיון ‘טרם’ ניתנים שירותים מגוונים בידי בכירי אנשי המקצוע הרפואיים כאשר במיון מעטפת רחבה של שירותי מעבדה, רנטגן והדמיה, לצד טיפולים מגוונים הניתנים בידי רופאים בכירים.

מערכת הבקרה המקצועית של ‘טרם’ עומדת לרשות הצוות הרפואי ומאפשרת לרופא במיון ‘טרם’ התייעצות און ליין עם מבחר רופאים מומחים ממגוון תחומים.
המערכת הייחודית והחדשנית של ‘טרם’ נהנית מממשק מלא עם התיקים הרפואיים של כל הקופות ורופאי הקהילה, ומאפשרת לרופא בקהילה לצפות בטיפול הרפואי שניתן למטופל ב’טרם’.

אל מיוני ‘טרם’ מגיעים חברי קופות החולים הנזקקים לטיפולים דחופים שמבקשים לקבל טיפול מקצועי ואיכותי וללא זמני המתנה ארוכים המאפיינים את חדרי המיון בבתי החולים.

ל’טרם’ הסדרים עם קופות החולים כאשר מהלקוח נדרשת השתתפות עצמית שנעה בין 0-84 ₪, בהתאם לקופה בה הוא חבר.

על פי נתוני ‘טרם’ חוסכים רוב רובם של המטופלים עם הגעתם ל’טרם’ את ההגעה לחדרי המיון המרוחקים והסואנים ובכך משלימים את הטיפול המקצועי במסגרת מיון ‘טרם’ בתוך כשעה.

את 23 סניפי ‘טרם’ ברחבי הארץ פוקדים בכל שנה מעל 750 אלף איש שמטופלים על ידי הצוות הרפואי במקצועיות עם מיטב הציוד הרפואי.

צור אדמון מנהל מחוז ירושלים ב’טרם’: “בקרוב יורחבו השירותים עוד והמטופלים ייהנו משירותי הרפואה הדחופה המקצועיים והחדשניים ביותר”.

[pojo-sidebar id=”129″]

 

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן