המשטרה חושדת: תחרות בין כלי רכב גרמה לתאונה הקטלנית בכביש 375

WhatsApp Image 2017-09-23 at 08.23.23
WhatsApp Image 2017-09-23 at 08.23.23

במהלך סוף השבוע בליל שבת האחרונה מוצאי ראש השנה, אירעה תאונת דרכים קטלנית בכביש 375 צור הדסה חוסאן. נער כבן 14, תושב צור הדסה נהרג במקום ושני הוריו נפצעו באורח בינוני ופונו לבית החולים הדסה עין כרם.

חוקרי תאונות דרכים, שהוזעקו למקום התאונה החלו במלאכת איסוף ממצאים ובמקביל פעלו חוקרי המשטרה במישור המודיעיני והחקירתי.

שילוב הפעילות החקירתית יחד עם הממצאים שנאספו בשטח, הובילו את החוקרים תוך זמן קצר להתחקות אחר החשודים בפעילות כוחות הביטחון בחטיבה המרחבית “עציון” יצאו בלילה שבין יום שני ושלישי השבוע למבצע בכפר חוסאן במהלכו נעצרו 4 חשודים פלסטינים בשנות ה-20 לחייהם, תושבי הכפר חוסאן החשודים בגרימת תאונה קטלנית.

מחקירה ראשונית ובשלב זה, עולה במשטרה חשד ראשוני כי במקום התקיימה תחרות בין כלי רכב, שבמהלכה ככל הנראה הנראה נסעו על 3 נתיבים במקביל, במהירות מופרזת, חסמו את נתיב נסיעתו של הרכב שהגיע מהכיוון הנגדי, התנגשו בו וגרמו לתאונה הקטלנית.

בנוסף הרכבים בהם נהגו מפרי החוק הם רכבי “משטוב” – רכבים אשר מבחינת החוק אסורים לנהיגה מכיוון שלא נמצאים במצב תקין. נהיגה ברכבים כאלה, במיוחד במהירויות גבוהות, מביאה לסכנת חיים. כחלק מהמבצע, הוחרם אחד הרכבים אשר השתתף בתאונה. בנוסף, הכוחות סרקו במרחב חוסאן והחרימו ארבעה רכבי “משטוב”.

החשודים נחקרו בחשד לגרימת מוות ברשלנות תוך סיכון חיי אדם בנתיב תעבורה. בהמשך היום יובאו לביהמ”ש הצבאי בעופר לצורך הארכת מעצרם.

רס”ן אורן בן, סגן מפקד גדוד שחר של חטיבת החילוץ אשר ביצעו את המבצע, מספר “כביש עוקף חוסאן הוא כביש בו אנחנו מתמודדים יום יום עם אירועים שונים, לכן המבצע היה כל כך חשוב. כל הגדוד פעל במרחב הכפר על מנת להעביר מסר מאוד ברור – אנו לא נסבול פגיעה בחיי האזרחים ולכן נפעל בחומרה רבה על מנת למנוע אירועי טרור והפרות חוק מצד אחד, ומצד שני להביא לדין את מי שמבצע פעולות אלה”.

רס”ן בן מסכם “המבצע היה מוצלח מאוד ובתקווה יביא להרתעה ויחדול אירועים מסוכנים כאלה בהמשך. כוח צה”ל וכוחות חטמ”ר עציון ימשיכו לפעול כנגד הטרור וכנגד הפרות החוק בכביש עוקף חוסאן ובגזרה בכלל. אנו מקבלים באפס סובלנות פגיעה בתושבים הנעים על הצירים”.

מהמשטרה נמסר: נמשיך להשקיע מאמצים ונשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותנו נפעל בנחישות ובמקצועיות במטרה להגיע לחקר האמת, למצות את הדין עם המעורבים ולהרחיקם מהכבישים כך נמסר מהמשטרה.

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

תגובה אחת

  1. ימח שמם הנהגים הערבים נוהגים כאן בצורה מסוכנת מאוד עוקפים רכבים תוך כדי סיכון הרכב שמגיע ממול . .

    בקיצור השוטרים בביתר תתחילו לעבוד קצת במקום לחפש נהגים בביתר על כלום

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן