בכירי העירייה ומנהלי המחלקות סיימו בהצלחה קורס ייחודי לניהול מקצועי

ביוזמת רה"ע נשלחו כל בכירי העירייה לקורס אינטנסיבי מיוחד לניהול מקצועי * יסודות הקורס: הקניית כלים ומיומנויות ניהוליות, פיתוח תפיסת תפקיד ניהולית אפקטיבית ויעילה המבוססת על תוצאות, ניהול כח אדם ועבודת צוות, הקניית כלי תכנון, בקרה ועבודה מטה, רכישת ידע ומתודולוגיה לבנייה וניהול של משימות, פרויקטים ותכניות פעולה * רה"ע רובינשטיין: "זהו חלק מהמהפך שעברה העירייה למקצועית וממוקדת. התוצאות כבר נראות בשטח"
IMG-20170911-WA0243
IMG-20170911-WA0243

בכירי העירייה ומנהלי המחלקות בעיריית ביתר עילית סיימו לאחרונה קורס ניהול אינטנסיבי, ארוך וייחודי, שנועד להעצים את יכולותיהם, ולהעניק יכולות ניהול ייחודיות וכלים להעצמת הביצועים. קורס שנעשה ביוזמתו של רה”ע מאיר רובינשטיין.
יסודות הקורס הארוך שהועבר בהנחיית קובי קדם, יועץ ארגוני ומנכ”ל חברת ‘שילובים’, מבוסס על הקניית ידע, כלים ומיומנויות ניהוליות, פיתוח תפיסת תפקיד ניהולית אפקטיבית ויעילה המבוססת על חשיבה תוצאתית, הקניית ידע וכלים להנעה וניהול המשאב האנושי ופיתוח עבודת צוות, הקניית כלי תכנון, בקרה ועבודה מטה, רכישת ידע ומתודולוגיה לבנייה וניהול של משימות, פרויקטים ותכניות פעולה, וגיבוש המנהלים כפורום ניהולי הפועל מתוך שיתוף פעולה ומיקוד במטרות ויעדים עירוניים.
במהלך הקורס הארוך, שנפרס על פני 11 מפגשים, כל מפגש כ-7 שעות, למדו בכירי העירייה את תפיסת תפקיד המנהל ביישום מדיניות הרשות, תפקידי המנהל בתכנון, ניהול הביצוע ובקרה על תהליכים ומשימות, מאפיינים והרגלים של מנהלים אפקטיביים, ניהול ממוקד יעדים ומדדים, הובלת תהליכים ברשות וסגנונות ניהול, גיבוש צוות ועבודת צוות, פיתרון בעיות, ניהול זמן וניהול ישיבות באופן אפקטיבי.
הקורס גם כלל שעות ארוכות של סימולציות משותפות אותם עשו הבכירים יחדיו, בהדרכתו של מר קדם, ואף ערכו סיורי למידה. שיטת הלימוד מבוססת על דגש יישומי, תוך התנסויות בסימולציות, דיונים, למידת עמיתים, ניתוחי אירועים, תרגילים ניהוליים ותרגול מצבי ניהול אופייניים.
בוגרי הכינוס ציינו לכל אורכו כי הוא שינה את תפיסת הניהול שלהם, העניק להם כלים חדשים לתפקוד מקצועי, והגביר באופן משמעותי את יכולות הביצוע.
ראש העיר רובינשטיין סיכם את הקורס בדברים שנשא, ואמר כי “הדגש על היכולות המקצועיות זהו המוטו של העירייה, חלק מהמהפך שעברה העירייה לעבודה מקצועית וממוקדת. התוצאות כבר נראות בשטח. כל תושב מרגיש זאת. ביצועי העירייה השתפרו בשנים האחרונות לאין ערוך, ואנו שואפים כל הזמן לביצועים טובים עוד יותר”.

[pojo-sidebar id=”129″]

 

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן