מעמד סיום בין הזמנים בביתר בהשתתפות רבן של ישראל הרה”ג ר’ שלום כהן שליט”א • גלריה

מאות בני ישיבות התקבצו למעמד אדיר של סיום ישיבות בין הזמנים וסיום הש"ס של בני התורה בעיר ביתר עילית שנערך ע"י איגוד בני הישיבות בהשתתפות מרנן ורבנן גדולי ישראל ובראשם מרן הגר"ש כהן שליט"א
WhatsApp Image 2017-08-22 at 10.03.43
WhatsApp Image 2017-08-22 at 10.03.43

אמש נערך מעמד אדיר של סיום ישיבות בין הזמנים וסיום הש”ס של בני התורה בעיר ביתר עילית. שנערך ע”י איגוד בני הישיבות בהשתתפות מרנן ורבנן גדולי ישראל ובראשם מרן הגר”ש כהן שליט”א.

המעמד התקיים ברוב פאר והדר סביב שולחנות ערוכים כיד המלך ובשירה וריקודים לכבודה של תורה וכל זאת בפעילותו הענפה של סגר”ע הרב יהודה עוביידי.

הגאון הרב זמיר כהן שליט”א ראש ישיבת היכל מאיר ונשיא איגוד הכוללים חיזק את בני התורה ואמר “מי שעוסק בתורה בימי בין הזמנים הוא המעומד לגדולי ישראל בדור הבא, יש הרבה בני תורה אבל אלה שמשקיעים בבין הזמנים מי שעמל יותר מכולם הם יזכו להיות מנהיגי הדור”.

בהמשך הערב בהתרגשות רבה הציבור נעמד על רגליו בשירה אדירה “אמת מה נהדר היה מראה כהן גדול” לקבל את בואו של מרן ראש הישיבה שליט”א שטרח לבוא ולכבד את צעירי הצאן עמלי התורה.

מרן הגר”ש שליט”א בדבריו אמר: “כתוב כל השונה הלכות בכל יום מובטח לו שהוא בן העולם הבא אל תקרי הלכות אלא הליכות, מדוע כתב הלכות ואומר הליכות, אלא לומר לנו שעל בן תורה לנהוג כבן תורה גם בהליכותיו ובהנהגותיו בכל מקום שהוא.

בדבריו שיבח מרן שליט”א את בני התורה שעמלו בימי בין הזמנים ואמר כי עמל התורה גדול יותר מעבודתו של כהן גדול, וכן את פעילותו הענפה של סגר”ע הרב יהודה עוביידי למען בחורי הישיבות. מרן שליט”א פרץ בבכי של התרגשות נוכח המראה של מאות בחורי הישיבות שנטלו על עצמם כל אחד ואחד ללמוד מסכת בש”ס לקראת סיומי הש”ס שיערכו בשנה הבאה.

כמו”כ נשא דברים בנו של מרן, הגאון רבי יעקב כהן שליט”א ראש ישיבת נזר התלמוד, בשבחם של בני התורה שעוזבים חיי שעה ועוסקים בחיי נצח גם בבין הזמנים.

סגר”ע הרב יהודה עוביידי נשא דברים, בדבריו הודה ליו”ר ש”ס הרב אריה דרעי שליט”א שר הפנים, הפריפריה הנגב והגליל, על שמוסר עצמו למען כל הציבור ובפרט למען בני התורה, עוד הוסיף ואמר “שלי ושלכם, שלו”.

את הערב הנעים גדול הזמר החסידי מנדי ג’רופי כשבסיום המעמד פרצה שמחה גדולה ומעגלים גדולים על הזכות שנפלה בחלקם להיות עמלי התורה.

גדולי התורה, הגבאים, וראשי הקהילות, הודו לסגר”ע הרב יהודה עוביידי ולראש העיר הרב מאיר רובנשטיין על כל פעילותם למען בני התורה ובחורי הישיבות תושבי העיר.

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן