ביטול הופעת שטיינמץ בביתר: הושג הסדר שיאפשר קיום הזיץ

לאחר הפרסום על ביטול ערב הזיץ העסקן הרב חונה דייטש נרתם והפעיל את יו"ר משמרת הקודש והחינוך הרב מרדכי בלוי על מנת לאשר את קיום הערב המיוחד • המכתב המלא בפנים
WhatsApp Image 2017-07-27 at 13.07.50
WhatsApp Image 2017-07-27 at 13.07.50

אמש פורסם לראשונה באתר ביתר עילית אונליין על ביטול ערב זיץ מיוחד שהיה צפוי להתקיים ביום שלישי ט”ז באב בגבעה ג’ עם אומן הרגש מוטי שטיינמץ.

כפי שדווח הביטול בא על רקע מידע לא נכון שהגיע אל רבני העיר, שהורו לעיריית ביתר עילית לבטל את הערב על אף שהוא תואם ואושר על ידי ‘משמרת הקודש והחינוך’.

לאחר הפרסום בביתר עילית אונליין העסקן הרב חונה דייטש נרתם והפעיל את יו”ר משמרת הקודש והחינוך הרב מרדכי בלוי על מנת שהזיץ לא יבוטל, במהלך הכנסת ספר תורה שהתקיימה אמש בביתר התכנסו עם הרבנים לדון באפשרות קיום ההופעה בסיום הפגישה סוכם כי העסקנים ר’ חונה דייטש ור’ מרדכי בלוי יביאו לרבני העיר מכתב מהרה”ג ר’ משה שאול קליין והרה”ג ר’ יהודה סילמן תחת בלנק של משמרת הקודש והחינוך המאשר כי ערב מסוג זה לא נכלל בכלל ערבי השירה שנאסרו על ידי גדולי הדור.

הבוקר המכתב הושג וככל הנראה נסללה הדרך לקיומו של הערב המרגש, במכתב מובהר כי “אם הדבר נעשה לא כמופע ח”ו וגם ההנחיה ע”י אחד מהיראים אין הדבר בגדר האיסור של כל גדו”י נ”ע ויבלחט”א על “ערבי שירה” רח”ל שרבים חללים הפילה”.

מעיריית ביתר נמסר בתגובה כי האירוע בוטל בהתאם להוראות חברי בד”צ ביתר שליט”א שהעירייה מחוייבת לציית להם. קיום האירוע יתאפשר אך ורק כאשר ייצא אישור לכך מבד”צ ביתר.

[pojo-sidebar id=”129″]

 

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

8 תגובות

  1. תותחים כל הכבוד לכם תמשיכו לעשות את העבודה בצורה הכי טובה שיש רק אל תשכחו קצת ביקורת על העירייה לא יזיק לכולם

  2. “ועשית ככל אשר יורוך” זה לא סיסמה זה דרך!
    כולם צריכים ללכת לאירוע.

  3. כבר התפרסמה הודעה של העירייה שאירוע בוטל

  4. אם הבנתי נכון מפי גורם בכיר בעיריה האירוע בוטל

  5. אח״כ פרחי החסידים ילכו למקומות מעורבים אל תלינו על זה

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן