ביוזמת לשכת ראש העיר יתקיים ביום שלישי: “כנס בעלי העסקים בביתר”

"עסקי עירך קודמים": ביום שלישי השבוע ייערך יום עיון מקצועי לבעלי העסקים בשורת נושאים: שיווק בעידן הנוכחי, פרסום מיטבי וניהול מכירות נכון* הכנס נערך ע"י לשכת ראש העיר רובינשטיין, בשיתוף עם פורום בעלי העסקים בעיר
מאיר רובינשטיין
מאיר רובינשטיין

נרתמים לעזרת בעלי העסקים: ביום שלישי השבוע ייערך יום עיון מקצועי, ראשון בסדרה, לבעלי העסקים בביתר עילית, כחלק מתכנית לחיזוק העסקים בביתר עילית.
יום העיון נערך ע”י לשכת ראש העיר בשיתוף פורום בעלי העסקים בביתר עילית, והוא שלב ראשון בשורת מהלכים רחבי היקף לחיזוק העסקים בעיר ולהגברת הקניות ע”י התושבים בתוככי העיר.
“מחזקים את העסקים – קניות עושים רק בביתר עילית”, זה המוטו שמוביל את היוזמה, שמטרתה חיזוק העסקים בעיר, דבר שיביא לא רק חוסן כלכלי לעסקים, אלא גם יוביל להגברת אפשרויות התעסוקה בעיר, שהרי עסק משגשג ומתפתח, יכול לקלוט עובדים נוספים.
למשתתפים יינתנו הרצאות מקיפות בידי בעלי מקצוע, בין היתר ייערך במקום פאנל פרסומאים ואנשי שיווק, שידונו בדרכים למקסום תקציב הפרסום של העסק, הרצאה בנושאי שימור לקוחות מפי היועץ העסקי מיכה שולם, הרצאה בנושא עיצוב החנות, ע”י מר אמנון אפלבוים, מומחה לעיצוב ומיתוג חנויות, ובשלבים הבאים ייתכנו גם הרצאות נוספות בנושאים שונים, כמו מיסוי.
להפקת הכנס נבחרה חברת טיפ הפקות של ר’ מרדכי רבינוביץ ועל מיתוג ועיצוב הכנס אחראי הסטודיו המוביל לעיצוב ‘ארטופ’ מביתר עילית. הכנס יתקיים באודיטוריום העירוני ברח’ ברסלב 5. לדברי המארגנים, האירוע מיועד לגברים ולנשים בהפרדה מלאה, לנרשמים מראש בלבד.
ראש העיר מאיר רובינשטיין אומר, כי ההשקעה בסיוע לבעלי העסקים בעיר נדרשת לצד ההתקדמות הרבה שחלה בפרויקטים אחרים, כמו בהקמת אזור התעשייה ‘היער האנגלי’. “חשוב לנו מאוד לחזק את תושבי העיר לערוך את קניותיהם בתחומי העיר. בשלב הבא ייתכנו קמפיינים לעידוד תושבי הסביבה לבצע את קניותיהם בביתר, ולחזק את מקומה של ביתר כבירה העסקית של גוש עציון”.

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן