חונה דייטש חגג יום הולדת, אבל סירב לגלות מה הגיל

מיטב הברנז'ה והעסקונה הביתרית השתתפה ב"מסיבת הפתעה" לאיש החסד הביתרי חונה דייטש, לרגל יום הולדתו. אירוע שנחגג כדת וכדין, עם מיטב הבשרים של מסעדת מסובין בבית שמש.
IMG-20170703-WA0018
IMG-20170703-WA0018

מיטב הברנז’ה והעסקונה הביתרית השתתפה אמש (א) ב”מסיבת הפתעה” לאיש החסד הביתרי חונה דייטש, לרגל יום הולדתו. אירוע שנחגג כדת וכדין, עם מיטב הבשרים של מסעדת מסובין בבית שמש.

מי שבישל את ההפתעה וזימן את החבר’ה, הוא ידידו וחברו כאח המוזיקאי שרוליק קלצקין, שדאג לכמה עשרות חברים וידידים. חונה לא חשד בכלום, או שכן – הוא ממילא הרי לא יודה באמת….
בין היתר השתתף הרה״ג רבי אברהם אייזנבך ראש מוסדות ״קהילת דף היומי״, שאף נשא דברים, בעיקר כמג”ש של דף היומי שחונה משתתף בו יום יום, ואף היה מהמייסדים שלו. בדבריו הכביר על מעשי החסד הגדולים של חונה, מסביב ליממה, עשרות מקרים קשים.
מי שהגיע עוד היה רה”ע רובינשטיין, שנשא דברים “שלא לציטוט”, ועוד ועוד ממיטב הברנזה הביתרית…
אם תשאלו מה הגיל, התשובה תהיה “חונה סירב לספר”. מסתבר, שלא רק נשים מתבגרות חוששות מעין הרע, גם גברים צעירים נדבקו בתסביך…
גם צוות אתר ביתר אונליין השתתף, דגם את מגשי הבשרים, ספר את השקלים, ומצטרף בזאת לאיחולים. מזל טוב חונה!

[pojo-sidebar id=”129″]

 

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

9 תגובות

  1. חונה איש החסד מזל טוב שה’ יתן לך שפע ברכה הכל מעשי עדיף. .

  2. חונה ידידי איש החסד והמעש .ברכות שמיים ממעל ליום ההולדת חיים ארוכים וטובים .אריכות ימים ושנים עלה והצלח

  3. אוח אוח אוח

  4. שאלתי את חונא, ואמר לי שאין לו בעיה עם זה שהוא בן 38, וזה לא באמת סוד

    השמחה הגדולה בבית משפחת עקיבא דייטש קרה ביום ז’ בתמוז תשל”ט

    כולנו מאחלים לו עד 156 שנים בריאים ושמחים

  5. בס”ד
    ל”ג בעומר תש”פ
    לעת שקיעת החמה
    מכתב גלוי להרב חונא דייטש הי”ו

    אני איש קטן יהודי פשוט לא זכיתי להיות השנה במירון, למה, כי השלטונות התריעו והזהירו כי מי שיגיע ישלם קנס ייעצר וכדומה, אני יהודי פשוט לא מקושר לא מופיע על במות אבל בכל זאת יהודי שבתוך עמי אנכי יושב, יהודי שנוסע מדי חודש למירון פעם אחת לפחות בדרך כלל, אומר שם תהילים, פה ושם מצליח – אם יתמזל מזלי – לאכול משהו ראוי לאכילה בהכנסת אורחים, אומר תהילים בפינתי הכמעט קבועה, מתפלל יוכ”ק כמעט במקום קבוע מדי ערב ראש חודש, עושה כמה וכמה שבתות בשנה במירון, בקיצור יהודי פשוט שכמוני מתגלגלים הרבה במירון, משלמים הון להגיע לשם ומשלמים עוד יותר על השהות עם המשפחה בשבת קרוב לרשב”י, כמו שאומרים א פשוט’ער מירון’ער איד.

    הכיסופין והגעגועין למירון לוקחים אותי כמעם בפעם באוטובוס לאתרא קדישא מירון, מגיע לשם מתרפק על אבני הקבר שופך את לבבי וחוזר משם כמו חדש, כמו רכב שעבר אוברול, כן, שכחתי לומר לך שגם בן יש לי שקוראים לו ‘שמעון’ על שמו של התנא קדישא זכותו יגן עלינו, ויהי רצון שאזכה לרוות ממנו ומכל יוצאי חלצי שיחיו רוב נחת דקדושה גדלים על תורתו של רבי שמעון הנגלה והנסתר, בקיצור שאיפות של פשוט’ער איד, לא מקושר ולא מתוקשר.

    ולמה אני כותב לך את השורות הבאות: כי ראיתי את הכעס שלך על שבטלו את אירוע הנעילה, אה, מורא’דיג, אירוע נעילה בחצר סגורה ומסוגרת קצת רקדנים בחזית (ולא נכנס לזהות הרוקדים – כי זה לא משנה כ”כ) וגארנישט, העיקר שיש תזמורת ע”י זמרים פוחזים ורקים, לא ירושלמים חסידים וענשי מעשה כמו בכל שנה, הכי זה הוא מירון של רבי שמעון זי”ע? האם זה הוא ההילולא של רבי שמעון בר יוחאי תזמורת על חצר ריקה? הלא זה נראה כמו: חתונה בלי חתן וכלה, ברית בלי תינוק, עליה בלי ספר תורה, תפלה בלא כוונה, גוף בלא נשמה, ותזמורת בלי חונא דייטש.

    והנה הגיעו כמה יהודים קדושים וטהורים מירושלים, ב”ב, בית שמש אלעד, ביתר, וכו’ יראים ושלמים, יהודים מוסרי נפש לרבי שמעון שהסכימו לשלם על הנסיעה למירון 180 ₪ (כפול מכל שנה) בידיעה ברורה שיש מצב הרבה יותר מסביר שלא יגיעו למירון, ארזו להם קצת מים בבקבוקון לקחו אתם ספר אידרא ותהילים, ונסעו, כמה נסעו? דרך ארוכה מאד, ולא ברכב פרטי, כל רכב משטרתי שעבר לידם או במסלול הנגדי החסיר להם פעימת לב, עד שהגיעו לאן שהגיעו ירדו מן האטובוס והתחילו לעלות הרים לרדת גבעות (שעות ארוכות) עד שהגיעו אל פסגת ההר, פסגת שאיפותיהם ביום זה, הגעגועין למירון הביאו אותם לא לתזמורת ולא גיוואלדיגע זכיה של אוכל ושתיה, ידעו מראש כי כל זה לא יהיה להם השנה.

    רצו רק להגיע למירון להתרפק על הקבר דקה דקותיים עד ששוטרים אכזרים עמלקים עם אגרופנים יוציאו אותם משם באלימות, ואולי יצליחו גם לומר כמה קפיטלאך תהילים יהיו הם מאושרים עלי אדמות, ואולי האבא יזכה ויצליח לגזוז תלתל ממחלפות ראשו של בנו שהתגלגל עמו בדרכים מאז שעות הבוקר המוקדמות המאושר באדם הוא יהיה, הבן שלו (אולי בזכות רבי שמעון) שאותו הוא מחנך על תורתו של רבי שמעון הצליח לעשות חלאקה במירון, מי ידמה לו.

    ואתה חורה וכועס ומקלל על אותם יהודים? ולמה? כי בטלו אירוע נעילה? הכי לא תבין את הכעס ואת העלבון שיהודים יקרים אלו הרגישו במשך הימים האחרונים? כל סלב חילוני פורק עול, או חרדי שאין לו שום קשר לרבי שמעון כלל וכלל, קבל אישור כניסה לו ולחבר מרעיו, כל ח”כ אפי’ חילולני כופר בתורה ובמצות נכנס כמלך, רק “יהודי מירון” אלו שנמצאים שם כל השנה ולא על הבמה, אלו שיושבים בשוליים, רבי שמעון’ס א מענטשן, הם לא קבלו את הכבוד להגיע לשם??? כמה צער היה בשמים לראות אירועי הדלקה בהם רוב הנוכחים אינם נשמת יהודים שאין להם כל קשר לרבי שמעון. נכון ואמת, שרבי שמעון אף לפחותים אבל – לא רק לפחותים, ולא לנואפים, ולא לאוכלי נבילות וטרפות ביום הכיפורים, ולא לבועלי נדות רח”ל, ולא לכופרים בתורה השם, ולא לאוכלי חמץ בפסח, וכו’ וכו’ ואכהמ”ל.

    ועליהם “אתה” צועק: חוליגנים קנאים ועוד מילות גנאי שאני לא זוכר בדיוק הרגע, אם אתה איש מירון אמיתי ומקושר לרבי שמעון בר יוחאי זי”ע היית צריך לצאת בקאדאצקע ענקית שתרקיד את כל מירון על כך שיהודים זכו להגיע לרבי שמעון, ובמקום זה אתה שופך עליהם אש וגפרית? במה אתה שונה מהם הפוחזים שאין להם שום זיק של יראת שמים??? למה אתה וכל החברים שלך מותר להם להיות במירון ולהם לא??? למה השוטר הרוצח, השונא הקב”ה, הקיבוצניק… והשוטרת הפרוצה ממש, המקושר והמקושרת, מותר להם להיות במירון בל”ג בעומר???????? ולהם לא??? ולהם לא?? ולהם לא???

    הרי אלו הם יחידי הדור המקושרים “באמת לרבי שמעון” במשך כל השנה, יהודים שיש להם קשר אל תורתו של רבי שמעון, יהודים שיודעים פרק בזוה”ק ואם לא אזי בנגלה הם לומדים תורתו ומאמריו הקדושים בתלמוד ובמדרשים, או לכה”פ חפצים לדעת ללמוד את תורתו, יודעים את מה שרבי שמעון לימד כי כל מה שעשו לא עשו אלא לכבודם ולא לתועלת הציבור – מסתמא אתה זוכר את דברי הגמ’ במס’ שבת, עליהם יצא הקצף?.

    תחשוב רגע מה פנים היה להילולא קדישא אם לא בעלי המסירות נפש הללו שסוף סוף הגיעו והסירו את החרון אף הגדול, אלו שהגיעו והכריזו רבי שמעון לכל, אלו שהגיעו והצליחו לפרוץ מחומת הלב את חומת הרשעות והאכזריות של המשטרה והמקושרים שלהם, שהתנהגו כמו הגרמנים בשעתם, אשר הצליחו ולו לשעה קלה להשוות למערת צורים את דמותו האמיתית והקבועה זו של כל השנים עד להשתלטות בשנים האחרונות, ובמקום לחבק אותם, לכבדם, ולהוקיר אותם, אתה צועק כ…. ומכפיש אותם בצורה קיצונית מלאת שנאה כזאת כמו ב”ג שר”י, והרצל וחביריו שר”י, וכל הציונים הכופרים שר”י, אתמהה???? ??? ??? ? אתה לא מתבייש????

    חברי היקר חונא, אתה מכיר אותי, הטלפון שלי מופיע ברשימת אנשי הקשר שלך והמספר שלך מופיע ברשימת אנשי הקשר שלי, תבין למה אני לא רוצה להזדהות בשמי, אני מבין ללבך אבל מצפה ממך שתבין גם אותם, ותאזור אומץ תבקש סליחה כמו שהכפשת אותם, תתנצל לא פחות מהלהט שהכפשת וצעקת. תתנצל. תתנצל. תתנצל. תתנצל. לפני שרבי שמעון ח”ו ינקום בך…….

    תאמין לי, כל גדולי ישראל יסכימו שרבי שמעון ימחול על הנעילה, אני בטוח בכך, רבי שמעון לא צריך שוטרות פרוצות או ח”ו זונות וכו’ ומאכערים רשעים בלבוש חרדי בחצרו, ועובדא הרי אתה גם יודע את האימרא המפורסמת שרבי שמעון מזמין אליו את המקורבים, :”מדהים”: הם החרדים הגיעו!!!!! רבי שמעון פתח להם את הדלת, זו דלת האחורית שאינה פתוחה לכל עובר אורח, זו דלת שרק בני הבית נכנסים משם, הם הגיעו שמחו התפללו ופעלו ישועות “לכל כלל ישראל,” הם המקשורים האמיתים לרבי שמעון, זו עובדא וזה מציאות.

    ואתה כעת חייב להתנצל ולקדש שם שמים אחרי שנכשלת וחללת שם שמים ברבים…. ותבקש את סליחתם אם אתה באמת חושב על כבודו של רשב”י זי”ע ויומא דהילולא דילה, הם ימחלו לך, הם אנשים טובים ויקרים ישרי לב ותמימי דרך, המכבדים כל יהודי, גם אם אינם חושבים כמוך, הם פשוט יהודים יקרים, ואתה יודע מה: להם הכבוד והתהלה גם אם לא תתנצל, וכעת בתורת חבר טוב אני מיעץ אותך לחזור בך לפני שרבי שמעון ח”ו ינקום בך.

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן