בשורה לתושבים: העירייה סיימה שדרוג מקיף לטיפות החלב בביתר

טיפת חלב משודרגת: עיריית ביתר סיימה בשבועות האחרונים עבודות שיפוץ ושדרוג מקיפות בתחנות טיפות החלב בעיר • בין היתר בוצעו עבודות מיזוג, איטום, התקנות חדשות וכן בוצעה שורת בקשות שהגיש צוות התחנה
WhatsApp Image 2017-07-01 at 23.48.37
WhatsApp Image 2017-07-01 at 23.48.37

משדרגים לנוחות התושבים: עיריית ביתר עילית סיימה בשבועות האחרונים את ביצועה של רשימת שיפוצים ושדרוגים מקיפה בתחנות טיפות החלב בעיר.

מדובר ברשימה אותה הגיש צוות טיפות החלב ומשרד הבריאות בפני מנכ”ל העירייה יהודה שפיצר. כנהוג, חלק מהבקשות היו חיוניות יותר, כמו ביצוע איטום חדש לגגות, שדרוג המזגנים, אך היו גם דרישות דחופות פחות, הנוגעות לשדרוג כללי – כמו התקנות שערים חדשים, צביעה כללית כולל גדרות, וביצוע שורה ארוכה של עבודות שדרוג ותחזוקה.

במהלך השנה האחרונה עמלו עובדי העירייה וביצעו את כל העבודות, כולל ביצוע איטום מחדש של הגגות, התקנת מזגנים חדשים, וכל יתר הסעיפים שהופיעו בבקשה.

עם סיום השיפוצים, שיגר משרד הבריאות מכתב תודה למנכ”ל העירייה. “בוצעו עבודות גדולות ומשמעותיות שהשפיעו על נראות ותפקוד התחנה. אנו רוצים להודות לראש העיר, לך, ולצוות מחלקת שפ”ע בראשות יוסי יונה על הירתמותם לחידוש התחנה”.

למעלה מ-2,000 ילדים בשנה נולדים מדי שנה בביתר, בקצב גידול שע”פ הלמ”ס הוא הגבוה ביותר ביו”ש. לכך יש להוסיף את העובדה כי ילדים מגיעים לטיפת חלב במשך השנים הראשונות לחייהם, מה שאומר כי מדובר בכמות עצומה של אלפי ילדים בשנה, שמקבלים טיפול ומעקב בתחנות טיפת החלב בעיר.

חשוב לציין, כי לקראת תחילת הבנייה בגבעה ג’ – הגבעה החדשה של ביתר, כבר הצליח רה”ע לקבל הבטחה ממשרד הבריאות, על מימון תחנת טיפת חלב נוספת, לגבעה ג’, שתהיה התחנה השלישית בביתר עילית.

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן