בהשתתפות מאות תלמידים כ”י: “ושננתם לבניך” בכינוס היסטורי ומעמד קידוש ה’ בער”ח סיון

הכינוס התקיים כהכנה לחג מתן תורה • לראשונה שולב במהלך הכינוס מעמד תפילת השל"ה • המעמד נערך בהשתתפות רבנים חשובים שליט"א
DSC_6477 (1024x684)
DSC_6477 (1024x684)

דומה שמראה מרגש כמו זה שנראה בשעת הדמדומים של “ערב ראש חודש סיון” באודיטוריום העירוני רחב הידיים של העיר – טרם נראה. מאות ילדים, כולם תלמידי ארגון “ושננתם לבניך”, נצפו ברחובות העיר כשהם נוהרים לאודיטוריום לכינוס “קבלת התורה”.

כשעה לפני פתיחת הכנס, צבאו על האולם מאות ילדים נרגשים, תוך ציפיה דרוכה לתחילת הכינוס.

יו”ר הארגון, הרה”ג רבי יצחק גלסנר שליט”א, קידם בברכה את מאות התלמידים שגדשו את האולם. הרב גלסנר הרחיב במעלתם של התלמידים היקרים, העמלים בתורה בשמחה אף לאחר שעות הלימודים, כשהוא מונה ברגש את רשימת סניפי הארגון.

הרב גלסנר הודה בחום לראש העיר ונציגי ציבור נוספים העומדים הכן לסייע ככל הניתן, כדי שפעילות זו תתפרש בסייעתא דשמיא, לכל ילדי העיר.

בשלב זה כובד חבר ביה”ד, מחשובי המו”צים בעיר, הרה”ג רבי אברהם שטיגליץ שליט”א, בדברי התעוררות ומוסר, כהכנה רוחנית למעמד תפילת השל”ה ולחג השבועות הממשמש ובא.

לאחר מכן, פצחו מאות הילדים, בשירת “אבינו אב הרחמן” תוך תפילה נרגשת להצלחה בתורה ויר”ש. שיאה של ההתרגשות הגיעה באמירת התהילים ותפילת השל”ה.

באמירת תהילים עבר לפני התיבה רב שכונת הגפן הרה”צ רבי ישראל ברזובסקי שליט”א, ולאחר מכן ניגש לפני העמוד אב”ד ביתר, הגאון רבי צבי ברוורמן שליט”א, בקבלת עול מלכות שמים, כשאחריו עונים מאות התלמידים ועשרות האברכים שהגיעו להשתתף במעמד התפילה. בטרם שקיעת החמה של ערב ר”ח, קראו כולם את תפילת השל”ה בקול דמע ותחנונים.

לאחר מעמד התפילה המיוחד פנה ברגש אל התלמידים הגאון הרב ברוורמן שליט”א ושבחם במילים חמות על התמדתם בתורה תוך שהוא מודה בשמם לארגון “ושננתם לבניך” שבזכות פועלם מאות מילדי ישראל זוכים ללמוד בקביעות עם אברך, דבר שמועיל ומשפיע רבות על צמיחתם הרוחנית.

קולות התפילה המרגשת עודם מהדהדים למרחוק, וכבר עלה המגיד הנודע ר’ משה וינבך שליט”א, אשר סחף עמו את התלמידים ברגש רב עם סיפורים עוצרי נשימה, על מעלת לימוד התורה ולומדיה.

לפני סיום הכינוס נערכו הגרלות לתלמידים על סטים של ש”ס, משנה ברורה ועוד פרסים רבים ויקרי ערך.

במהלך הכינוס נתבשרו התלמידים על פתיחת קו חדש, להשארת חידושי תורה וכדו’, ע”י כלל התלמידים, שיפורסמו אי”ה בעלון השבועי של “ושננתם לבניך”.

התלמידים קראו בהתלהבות את המספר המיוחד שהוקם לזה: 0-733-744-755.

ראשי הארגון הבטיחו לערוך הגרלה שבועית בין כלל שולחי ההודעות. אך נדמה שהתלמידים לא יחמיצו הזדמנות לפרסם את חידושיהם בעלון זה. הכינוס ננעל בחלוקת שקיות שי לכלל התלמידים ובהם פרסים והפתעות. התלמידים שבו לביתם בהתרוממות הרוח לקראת המעמד האמיתי של “קבלת התורה” בחג השבועות.

[pojo-sidebar id=”129″]

 

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן