מילה של עסק{ן} עם שמעיה ריין

שמעיה ריין תושב ביתר בן 36 נשוי ואב ל4 ילדים נולד בירושלים למד בישיבת חברון גבעת מרדכי גר בביתר מזה כ 19 שנים, בשנת 2020 פתח את החנות האינטרנטית 'רלוונס - טקסטיל ונדונה לבית, עד פתח הבית'
באנר-מדור-מילה-של-עסקן
באנר-מדור-מילה-של-עסקן

אני במשפט
שמעיה ריין בן 36 אב ל-4 בעלים של “רלוונס-טקסטיל ונדוניה לבית, עד פתח הבית”

העסק שלי
אנו מתמחים בשיווק מוצרי טקסטיל, שמיכות, כריות, מצעים ומגבות ועוד ממיטב החברות בארץ במחירים אטרקטיביים כשהייחודיות שלנו באה לידי ביטוי במגוון ענק ובשירות אישי ומדויק למרות שהעסק הוא דיגיטלי וברובו קיים באון ליין.

איך הגעת לפתיחת עסק
בראשית שנת 2020 עם פרוץ הקורונה שהגבילה את הלקוחות לרכוש בחנויות פיזית הבנתי שחייבים לתת מענה לצרכי הציבור החרדי שחלקים רחבים ממנו בכלל לא נגיש למדיה ולאינטרנט וכך לאחר 11 שנות ניסיון בתחום פתחנו את “רלוונס” שמנגישה גם לציבור החרדי ‘החסום’ למדיה הדיגיטלית את הדרך לרכישה באון ליין ע”י קטלוגים מפוארים ומפורטים של שלל מוצרנו ותוך שימת דגש מיוחד על מענה אישי וחכם למרות שהרכישה היא “דיגיטלית”.

איך השפיעה הקורונה על פעילות העסק שלך
בקורונה עבדנו מצוין ב”ה כיון שאנו עוסקים בשירות משלוחים ובסגרים שהיו בהתחלה היינו מהיחידים שנתנו שירות סופר מהיר וייחודי למאות ואלפי משפחות.

מהלך שיווקי מוצלח שנעשה בעסק
כיון שרוב המכירות הם באון ליין, אנו “מנצלים” את פלטפורמת הסטטוסים בווטסאפ ועורכים הגרלות והטבות לצופינו ומגדילים את כמות הצפיות כל הזמן, והכל בחינם

פרסום בפרינט?
כרגע אנו לא עושים פרסום בפרינט אך ייתכן שבקרוב תיפתח החנות הראשונה שלנו ואז נתחיל לפרסם גם בפרינט.

פרסום בדיגיטל?
הפרסום בעיקרו בסטטוס של הווטצאפ.
וכמובן בשאר המדיות עם שת”פים וכו’.
ובדיגיטל אפשר להתמקד בקהל יעד ספציפי מה שא”א בפרינט

קולגה שאתה רוצה לפרגן לו
רק לאחרונה בביתר עילית נפתחה חנות מהודרת של מצעים ונדוניה וכיון שאין אדם נוגע במוכן לחברו אז אפרגן ל13 אווניו מכל הלב עם פתיחת החנות המפוארת ברחוב ישמח ישראל.

אם לא היית בעל עסק היית עוסק ב:
תחום שמאד קרוב לליבי זה ייעוץ וטיפול זוגי ואישי ובקרוב נממש את היכולות שלי גם בזה אי”ה.

מסר לבעלי עסקים מתחילים
“סבלנות לא קונים בשום חנות” ואמנם הסבלנות בעסקים עולה המון כסף (עד שנכנסים למודעות של הלקוחות ועוד טעויות של ההתחלה שעולות לעיתים כסף רב) אך אסור להתייאש וכמובן להכין תכנית עסקית מדוקדקת כי אחרת אפשר להסתבך ולעבוד לא נכון.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

3 תגובות

  1. אדם מקסים !!! אהבתי את הפרגון על בעח העסק השני צראה על אדם עם אמונה חזקה !

  2. עסק מוצלח מאוד. אישית מאוש נהנית מהרכישות שלי דרכו, תמיד מאוד שירותי, מהיר וסחורה טובה!

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן