מילה של עסק{ן} עם מנדי אייזן

מנדי אייזן תושב ביתר בן 32 נשוי ואב ל-3 ילדים נולד בעיר ירושלים למד בישיבת חזון נחום גר בגבעה ב' בביתר מזה כ-10 שנים, לפני 11 שנים החל את דרכו בעולם הפרסום כשכיום ברזומה שלו עשרות קמפיינים מוצלחים ומשאירי חותם
מנדי אייזן - מילה של עסקן
מנדי אייזן - מילה של עסקן

אני במשפט
מנדי אייזן בן 32, אב ל-3 בעל סטודיו למיתוג ופרסום בביתר עילית.
או בקיצור מנדי אייזן סי או איי אל.

העסק שלי
סטודיו בוטיק למיתוג ופרסום. אני מוציא מהכח אל הפועל רעיונות וחזונות של בעלי עסקים ואני מפתח אותם לשפה גרפית ברורה וחדה עד שכל אחד שנחשף ללוגו או למודעה מבין בדיוק למה התכוון המשורר.

איך הגעת לפתיחת העסק
האמת זה משעשע, עוד בהיותי ילד פתחתי חברת תהלים לילדים בשבתות, פשוט כי אהבתי לקשקש בתוכנת וורד. האתגר היה להביא כל שבוע ביום שישי מודעות נוצצות המספרות על הפרסים השווים כדי להביא את הילדים ל’חברה’. וכל שבוע מחדש זה העסיק אותי מה אחדש השבוע ובמה אגרה את הילדים לבוא… ובתכלס זה היה חברת תהלים מובילה בשכונה וראיתי שפרסום טוב עובד כמו שצריך.
אני חושב שבכל אדם בוגר נשאר חלק מהילד שלו כל החיים אז טבעי לי שאני אעסוק בתחום הזה, לא?!

איך השפיעה הקורונה על העסק שלך?
וואי, אסור להגיד את זה, אבל הקורונה עשתה לי טוב ונתנה לי ספייס בחיים המקצועיים ובזכותה טעמתי דברים חדשים שלא היה לי זמן ללמוד כמו שצריך.
למדתי את תחום בניית האתרים במשך כמה חודשים, וזה פתח לי הבנה בתחום הדיגיטל, חנויות אינטרנטיות, קידום בגוגל וכו’.

מהלך שיווקי מוצלח שעשית
בסטודיו שלי אני אוהב לייצר מודעות חכמות עם גימיקים. זה גורם לכך שאנשים שמדפדפים בעיתון, פתאום נעצרים מול מודעה והופ, המסר והמוצר נקלטים להרבה זמן. פה בעיר הצלחתי להבליט מאוד חזק את מפקח הבניה יהודה פייג כי כל מודעה שיצרתי לו עשתה הרבה באזז וזה מבחינתי הייחודיות של הסטודיו שלי.

פרסום בפרינט
קודם כל אני מאוד אוהב את הפרסומות המודפסות, זה תמיד נראה הרבה יותר אמין מהמסך.
אבל זה בדרך כלל יקר ולא תמיד קולע כמו שצריך, וצריך להשקיע הון תועפות כדי להגיע למודעות של אנשים.

פרסום בדיגיטל
הפרסום בדיגיטל הוא חכם, ממוקד קהלי יעד, גיל ומגדר. גם עולה לא יקר וגם לא מתפזר למקומות לא רלוונטיים.

קולגה שאני רוצה לפרגן לו
וואו, יש הרבה טובים בשוק הזה, להגיד על מישהו ספיציפי יכול לפגוע בכל השאר. אבל מי שבאמת מספר 1 מבחינתי הוא חיים בניסטי שממנו למדתי המון בתחומי המיתוג ובבניית אתרים.

אם לא היית בעל עסק היית עוסק ב:
כנראה בפיננסים או משהו בכלכלה. זה תחום שאני מאוד אוהב ומחובר אליו. גם כשאני מלווה בעל עסק אני תמיד רוצה להבין את המספרים ולראות אם זה משהו שבאמת כדאי כלכלית לצאת איתו במהלך של מיתוג או פרסום. לא פעם אני מוריד לקוחות מרעיונות גרנדיוזים למרות שאני יכול להתפרנס מהסיפור.

מסר לבעלי עסקים מתחילים
אל תשקיעו מיד במיתוג ובפרסום יקר לפני שאתם רואים מודל כלכלי שעובד כמו שצריך. יצא לי לראות בעלי עסקים שהשקיעו הון במיתוג ובפרסום, וכעבור זמן ראו שזה לא מכניס להם כמו שתכננו וסגרו את הבסטה.
בקיצור היו חכמים, תתחילו להרגיש את העסק ותראו אם זה רווחי ורק אח”כ תלכו לייעוץ עסקי שיכוון אתכם לעשות בידול מהמתחרים. ולא חייבים מיד אסטרטג, קופי, וקריאייטיב אפשר להתחיל בקטן ואז לגדול…

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן