נחנך המבנה של בית הספר ‘אילת השחר’

במעמד רב רושם: עיריית ביתר עילית חנכה את ביה"ס 'איילת השחר', שנקרא ע"ש של מרן רה"י הגראי"ל שטיינמן זצ"ל # במעמד השתתפו מארי דאתרא הגר"ח וייס והגר"י תופיק, רה"ע מאיר רובינשטיין וסגנו, דוד זלץ, ח"כ הרב יעקב אשר, מנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין # רה"ע: "זכינו שהתלמידות הנכנסות לביה"ס שנחנך במבנה חדש ומפואר, כיאה וכיאות לתלמידות 'בית יעקב'".
WhatsApp Image 2021-11-07 at 15.21.53
WhatsApp Image 2021-11-07 at 15.21.53

מזמור שיר חנוכת הבית: אתמול (א’) התקיים מעמד חנוכת הבית לבית הספר ׳איילת השחר׳, בהשתתפות מארי דאתרא הגר”ח וייס שליט״א והגר”י תופיק שליט”א, רה״ע מאיר רובינשטיין, סגרה״ע ומחזיק תיק חינוך דוד זלץ, ח״כ הרב יעקב אשר, מנכ״ל החנע״צ הרב אליעזר סרוצקין, המשנה למנכ״ל הרב אברהם שוורץ, ובכירי הנהלת העיר.

במעמד דיברו רבני העיר על החשיבות הרבה בהקמת מוסדות חינוך מפוארים לרווחת תלמידי העיר. “החשיבות הרבה, דווקא היום, כאשר מרימים יד על תורת ישראל בפרהסייה, חינוך הבנות חשוב מאין כמותו”, אמר מרא דאתרא הגר”ח וייס במשאו.

מרא דאתרא הגר”י תופיק שליט”א דיבר במשאו על ממלכת החינוך בביתר עילית. “זכתה עירנו להתפאר במוסדות מפוארים, לכל המגזרים והחוגים, באופן שאין דומה לו, וזוהי זכות עצומה”.

רה״ע מאיר רובינשטיין ציין כי המוסד שהוקם זה עתה, נכנס מיד למבנה קבע, מה שמלמד על ההשקעה הרבה במוסדות החינוך בעיר. “אנו פועלים ללא לאות כדי למגר את תופעת הקרוואנים בעיר. ב”ה, תלמידות המוסד החשוב הזה, לזכרו של מרן רה”י הגראי”ל שטיינמן זצ”ל, זוכות להיכנס למבנה מפואר, כיאה וכראוי לתלמידות ‘בית יעקב'”.

ח”כ הרב יעקב אשר שיתף במשאו רגעים נעלים במחיצת מרן רה”י זצ”ל. “רה”י עמד על חינוך הבנות, בדרך ישראל הטהורה והמסורה, והנה אנו זוכים שבביה”ס שנקרא על שמו, יזכו להתחנך בנות ישראל בדרך אותה התווה”.

הרב אליעזר סורוצקין, מנכ”ל החינוך העצמאי הודה במשאו לרה”ע על שיתוף הפעולה המבורך. “בכל פניה ועניין, רה”ע מתייצב מיד לסייע לנו. אנו זוכים לשיתוף פעולה מדהים, וביתר עילית היא דוגמא ואות לכל הערים כיצד שיתוף פעולה חיובי מסייע לתושבים”.

סגרה”ע ומחזיק תיק חינוך דוד זלץ הודה גם כן במשאו לרה”ע על שיתוף הפעולה. “זכינו שביה”ס נכנס למבנה קבע, מפואר, כבר ביומו הראשון. זה לא מובן מאליו. אנו חשים את המסירות של רה”ע לצרכי ציבור בני התורה בעיר, בבחינת בזכות ולא בחסד, ועל כך תודתנו העצומה מסורה לו”.

בהמשך היום נחנך האגף החדש בבית הספר הוותיק ׳נאות רחל׳ בשכונת הגפן. גם שם בירכו רבני העיר את ההנהלה ואת כל העוסקים במלאכה.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן