רה”ע ביתר ביקר בגנים: “מגדלים את דור העתיד של השלוחים”

IMG-20211019-WA0050.jpg
IMG-20211019-WA0050.jpg

ראש עיריית ביתר הרב מאיר רובינשטיין, יחד עם פמליה מכובדת מהנהלת העיר, קיימו ביקור רב-רושם במוסדות “עטרת חיה מושקא” של אנ”ש חסידי חב”ד בעיר.

אל ראש העיר התלוו עוזרו ויד ימינו הרב יהודה דייטש, מנהל מחלקת חינוך בעירייה הרב יהודה קורנבליט וכמובן שגם נציג חב”ד בעירייה הרב משה כהנא שידיו רב לו בסיוע להתפתחות המוסדות.

הפמליה ביקרה במבנה שמאכלס גני ילדים מפוארים – שנחנך לפני כשנה – ושיבחו את הצוות וההנהלה על הרמה הגבוהה של המוסדות הן מבחינה מקצועית והשקעה בכל תלמידה והן מבחינת הטמעת הערכים ועמידה בהצלחה רבה במדדים השונים של משרד החינוך.

הרב קורנבליט אמר כי “מוסדות ‘עטרת חיה מושקא’ הם מהמובילים בעיר בכל תחום. עבורי אתם דוגמא לאיך צריך להיות מוסד חינוכי. אני נרגש בכל פעם מחדש לראות את ההתפתחות האדירה פה”.

הרב רובינשטיין, שיצא מגדרו מהתפעלות, אמר: “כשאני רואה את ההשקעה והטיפוח של כל תלמידה אני מבין שכאן מגדלים את דור העתיד של שלוחי הרבי. עם דרך חינוכית כזו, התלמידות מקבלות כוחות והכוונה לכבוש את העולם”.

הנהלת המוסדות העניקה במהלך הסיור תעודות הוקרה לאורחים הנכבדים העמלים סביב השעון למען רווחתם של תושבי ביתר ותלמידי העיר בכלל ולמען מוסדות ‘עטרת חיה מושקא’ וחסידי חב”ד בעיר בפרט”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן