שמחת חג מרוממת בביתר עילית

עשרות אלפי תושבי העיר השתתפו במאות שמחות בית השואבה שהתקיימו בעיר, בהפקת העירייה # באירוע המרכזי התקיים מעמד 'הקבלת פני רבו' בראשות מרא דאתרא הגר"ח וייס שליט"א וכן למרא דאתרא הגר"י תופיק שליט"א # כמו כן, התקיימו מעמדות לכלל הקהילות והחוגים בעיר # מפעלי 'ישיבת בין הזמנים' פעלו בעיר, כשאלפי בחורי חמד הגו בתורה במהלך ימי חוה"מ # והיית אך שמח
image0
image0

בעיריית ביתר עילית מסכמים בהצלחה את חג הסוכות תשפ”ב: מאות מעמדות של שמחת בית השואבה התקיימו בעיר, בסיוע העירייה, כאשר כלל הקהילות בעיר הוזמנו להגיש בקשה לתקצוב השמחה בבתי הכנסת והמדרשות שלהם. מאות קהילות הגישו את הבקשה, וזכו לתקצוב, על מנת שיוכלו לקיים את שמחת החג בהידור. כל האירועים לוו בתזמורת ובעלי מנגנים, ושמחת החג בעיר לא פסקה לרגע.

מדי ערב התקיימו עשרות אירועים בבתי הכנסת בעיר, בכלל הקהילות, החוגים והמגזרים.

האירוע המרכזי התקיים במוצש”ק חוה”מ, באודיטוריום העירוני, שם התקיים מעמד הקבלת פני רבו ברגל’, של מרא דאתרא, הגר”ח וייס שליט”א, בהשתתפות רבני העיר שליט”א ובשילוב עם שמחת בית השואבה בראשותו של הרה”צ רבי אלימלך בידרמן שליט”א. אלפי תושבי העיר חגגו יחד במשך שעות ארוכות את שמחת החג, כאשר המשפיע הגר”א בידרמן רוקד כשלפידים בידיו.

כמו כן, התקיים האירוע המרכזי וקבלת פני רבו ברגל של מרא דאתרא הגר”י תופיק, כאשר גם שם השתתפו רבני העיר שליט”א. ואירוע מרכזי לציבור בני התורה ברחבת ת”ת נטעי מאיר.

בעירייה פעלו כדי לקיים מאות שיעורי תורה ושיחות מיוחדות לרגל החג, בכלל בתי הכנסת והמדרשיות בעיר. רבני העיר, מגידי שיעורים ומוסרי שיחות ודרשות, נרתמו למיזם ובמהלך כל ימי חוה”מ נהנו תושבי העיר משיעורים ושיחות בענייני החג, בעשרות רבות של בתי כנסת ובתי מדרשיות ברחבי העיר.

השקעה מיוחדת הושקעה במפעל ‘ישיבות בין הזמנים’ מבית ‘חסיד כהלכה’, שמופעל ע”י ארגון ‘מצפן’ וממומן ע”י העירייה, כאשר אלפי בחורי העיר השתתפו במפעל האדיר, בעשרות בתי כנסיות ובתי מדרשות בעיר. עבור הלומדים הוכנה חוברת לימוד מיוחד עם החומר הנלמד, וקול התורה לא פסק בעיר אף לא לרגע. במקביל, הפעילה העירייה מיזמי ‘בין הזמנים’ מיוחדים גם עבור בני הישיבות מהציבור הליטאי והספרדי.

רה”ע מאיר רובינשטיין: “זכינו כמדי שנה לשמוח בשמחת חג יהודית אמיתית. פעלנו רבות כדי לתקצב את האירועים, לכל קהילה וקהילה, מכל חוג ועדה. רבבות תושבי העיר השתתפו בשמחות המפוארות והמיוחדות שבעירנו, ועל כך תפארתנו. יה”ר שהשמחה הגדולה שהייתה בעיר במהלך ימי החג, תימשך לאורך כל השנה כולה, הבעל”ט”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן