ביתרלנד 8 הושלם בהצלחה אדירה

פרויקט הקיץ החגיגי של ביתר עילית שהחל מיד לאחר ט' באב, הסתיים בהצלחה כבירה: מיזם הקיץ של העירייה שפעל במשך כשבוע, הושלם כאשר שלושים אלף מילדי העיר השתתפו במיזם שמתקיים זו השנה השמינית # השנה נהנו ילדי העיר ממתקנים ואטרקציות חדשות # יום מיוחד הוקדש לטובת ילדי החינוך המיוחד # רה"ע: "הילדים הם העתיד של עירנו. נמשיך לעשות כל שביכולתנו כדי לגרום להם להמשיך לחייך ולשמוח" # רשמי סיכום
ביתר-לנד-8-צילום-יעקב-נחומי-4
ביתר-לנד-8-צילום-יעקב-נחומי-4

וקווי ה’ יחליפו כח: ‘ביתרלנד 8′ הושלם בהצלחה אדירה. המיזם שמתקיים זו השנה השמינית, יצא לדרך מיד לאחר ט’ באב, כאשר עשרות אלפי ילדי העיר הוזמנו להירשם ולהשתתף ללא תשלום בפעילות הלונה פארק.

‘ביתרלנד’ החל לפני כתשע שנים, כאשר ביוזמת רה”ע מאיר רובינשטיין הוקם בתקופת ‘בין הזמנים’ לונה-פארק עם שלל אטרקציות, לטובת ילדי העיר. המיזם שהחל כלונה פארק קטן יחסית, הפך עם השנים לפרויקט שנתי שכל ילד ביתרי ממתין לו בציפייה. עוד ועוד מתקנים נוספו עם השנים והפכו את ‘ביתרלנד’ לפרויקט עצום שמביא שמחה אדירה לילדי העיר בימי ‘בין הזמנים’.

בשנה שעברה, בשל המגבלות, לא התקיים ביתרלנד במתכונתו המסורתית ובמקום זה חילקה העירייה ערכת משחקים מיוחדת תחת הכותרת ‘בית-לנד’ (ביתרלנד בבית) לכל תושבי העיר. השנה, בסייעתא דשמיא, עם תום המגבלות, שב ביתרלנד למתכונתו המקורית.

בחודשים האחרונים עמלו אנשי חברת ‘אפקט’, שמפעילה מטעם העירייה את המיזם, כדי להביא תוכניות חדשות ומגוונות, אטרקציות שכמותן עוד לא היו ושלל חידושים ללונה-פארק רחב הידיים. בין יתר האטרקציות בלט לוליין שצעד על חבל דק, בגובה עשרות מטרים, לקול תשואות הילדים. השנה התווספה גם רכבת שפעלה במשך שעות רבות והסיעה את עשרות אלפי הילדים במתחם מיוחד שיועד לה.

ביתרלנד פעל במתחם העירוני שמאחורי האודיטוריום ברחוב ברסלב, כאשר גם באודיטוריום עצמו התקיימו מופעים מיוחדים. עשרות אלפי ילדים עשו את דרכם כשהם מלווים בהוריהם ובבני משפחה, ונהנו מעשרות המתקנים והמיזמים, הופעות וספרייה ענקית, במשך ימי הפעילות. עם תום ימי הפעילות המהנה, לימדו הנתונים כי כשלושים אלף ילדי העיר (!) השתתפו השנה ב’ביתרלנד’, ונהנו במיוחד.

יום מיוחד הוקדש לטובת ילדי החינוך המיוחד ולילדי צמי”ד (צרכים מיוחדים), כדי שיוכלו גם כן להנות מהחוויה הכי ביתרית שיש. אלו הוזמנו בבוקר יום חמישי לשעות רצופות הנאה, ונהנו ממתקנים מונגשים עבורם, כאשר צוותי ההפקה מסייעים להם לחוות את החוויה הביתרית ככלל הילדים.

רה”ע: “אני מברך את צוותי ההפקה ואת צוותי העירייה על פועלם לטובת ילדי ביתר. ילדי העיר הם העתיד שלנו, ואנחנו נעשה כל שביכולתנו כדי לגרום להם להמשיך לחייך ולשמוח. ביתרלנד הוא מהמיזמים החשובים והטובים שיש בעירנו, וב”ה גם השנה הוא הושלם בהצלחה רבה. גם השנה יחד רבבות ילדים נהנו בימי ‘בין הזמנים’, ואגרו כוחות מחודשים לקראת שנת הלימודים תשפ”ב”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן