ועידת העסקים הרביעית של ביתר עילית ננעלה בהצלחה

צאו והתפרנסו זה מזה: השבוע התקיימה ועידת העסקים הרביעית מטעם 'הפורום לעסקים בביתר' ועיריית ביתר עילית # במהלך הוועידה נשמעו הרצאות מקצועיות, נוסחאות להצלחה, פאנלים מוניציפאליים, מפגשי שיתוף פעולה והרצאה פוליטית בלעדית של הפרשן הפוליטי הבכיר בישראל# סיקור מיוחד
ועידת העסקים של ביתר עילית | צילום: יוסי שוואב
ועידת העסקים של ביתר עילית | צילום: יוסי שוואב

בפעם הרביעית: ועידת העסקים של ביתר עילית, שע”י העירייה ופורום העסקים העירוני, התקיימה ביום ג’ האחרון באודיטוריום ברחוב ברסלב בעיר, בהשתתפות מאות בעלי עסקים בעיר.

המשתתפים זכו לחוויה מקצועית יוקרתית – בדמות מפגשי העשרה, הרצאות מקצועיות, ויצירת קשרים וקומוניקציות עסקיות שיצעידו את העולם העסקי בעיר קדימה.

העיתוי המסורתי לקיומה של הוועידה השנתית נקבע לבקשת אנשי עסקים, עקב העובדה שבימים אלה – ימי תשעת הימים – חלק ניכר מהעסקים בעיר סגורים, ושאר העסקים מורידים הילוך בפעילותם העסקית. עובדה זו מאפשרת לאנשי עסקים רבים לפנות מזמנם את שעות האיכות הנדרשות כדי להשתתף בוועידה ולהקדיש את הזמן להפריה מקצועית הדדית.
מטרת הוועידה היא להעמיק את שיתוף הפעולה העסקי ולהעניק כלים מקצועיים לבעלי העסקים בעיר, תוך ניצול העובדה שמדובר בתקופה היחידה בשנה שבה רוב הפעילות העסקית בעיר מתנהלת על אש נמוכה.

השנה עמדה הועידה בסימן ‘שתהיו אוהבים זה את זה’, על פי דברי המדרש בתנא דבי אליהו רבה (כח): “כך אמר להם הקב״ה לישראל – בניי, אהוביי, כלום חסרתי דבר שאבקש מכם? ומה אני מבקש מכם – אלא שתהיו אוהבים זה את זה, ותהיו מכבדים זה את זה, ותהיו יראים זה מזה, ולא ימצא בכם עבירה וגזל ודבר מכוער. שלא תבואו לידי פסול לעולם, לכך נאמר: הגיד לך אדם מה טוב ומה השם דורש ממך כי אם עשות משפט ואהבת חסד והצנע לכת עם אלוקיך”.

את המעמד פתח רה”ע בדברי ברכה לבעלי העסקים בעיר. “בסייעתא דשמיא, הקשיים איתם התמודדנו בשנה האחרונה, עקב הנגיף, כבר מאחורינו. שנה זו הייתה לכולנו מורכבת ומלאה בהתמודדות.

“אנו מצויים בימי תשעת הימים, ובוודאי בימים אלו אין להרבות בשמחה, ולכן אנו מקיימים את הועידה החשובה הזו מבלי אמצעי מוזיקה וכדו’. אני רוצה לציין שפעלנו רבות במשך השנה האחרונה כדי לסייע לכם, בעלי העסקים בעיר. בפרסומים בפלטפורמות השונות, במטרה לסייע לכם לעבור את התקופה הזו. כולנו מחויבים בערבות הדדית, לדאוג זה לזה, ולהשתדל עבור השני. מידת החסד, שהיא מהמאפיינים המזוהים ביותר עם עם ישראל, בלטה מאד בעירנו.
“בשנה זו הוצאנו לפועל את מיזם ‘ביתר דייס’, שנועד לעודד את תושבי העיר לרכוש את מוצריהם בחנויות המקומיות, ובכך להעניק סיוע לבעלי העסקים שכורעים אל מול המציאות הכלכלית הבלתי פשוטה. בשבועיים שיוחדו ל’ביתר דייס’, תושבי העיר כולם התאחדו כדי לסייע לבעלי העסקים, לרכוש תוצרת מקומית ולאפשר לכם, בעלי העסקים, להתפרנס בכבוד.

“ההשקעה בעסקים בעיר הינה חלק חשוב במדיניות העירייה. אנו רואים בבעלי העסקים מנוף כלכלי חיוני לעיר, ומחפשים כל העת להרחיב ולפתח את הפעילות העסקית למען תושבי העיר. ועידת ‘פורום העסקים’ היא דגל חשוב בסיוע שהעירייה מגישה לבעלי העסקים המתפרנסים בעיר ומהווים את מנוע הצמיחה הכלכלי של התושבים”.

על הפקת הכנס הייתה אמונה חברת ‘טיפ הפקות’ בניהולו של ר’ מרדכי רבינוביץ. את הועידה הנחה איש התקשורת משה גלסנר, שלאחר משאו של רה”ע הזמין את הפרשן הפוליטי הבכיר בישראל, עמית סגל, להרצאה מרתקת שכללה ניתוח מנומק ומעמיק לגבי סיכויי ההישרדות של הממשלה הנוכחית – שנתפסת בציבור החרדי בצדק כ’ממשלת זדון’ ורבים שואפים לראות בהחלפתה בממשלה הגונה יותר לציבור החרדי.

בהמשך עסקו בוועידה ברעיונות ופתרונות להגדלת הכנסות ויציאה מושלמת בס”ד ממשבר הקורונה. לשם כך התקיימו בוועידה דיונים ופאנלים, בהשתתפותם של צוותים מקצועיים מחברת ‘מעוף’, אשר יעניקו ייעוץ פרטני לכלל העסקים בנוגע להלוואת בערבות מדינה, הפנייה לקורסי העשרה מקצועיים ומתן אפשרויות להעמקת שיתופי הפעולה העסקיים ברמה הארצית והמקומית.

כמו כן, בוועידה השתתפו ראשי חברת ‘ליניק – ניהול מועדוני לקוחות’, בה חברים כ־1.200.000 (מיליון ומאתיים אלף) לקוחות עסקיים. החברה מציעה את שירותיה כמועדון לקוחות מהגדולים בישראל, עם אפשרויות הצטרפות שאינן כוללות תשלום עמלה או דמי רישום. בעל העסק נרשם, קובע את גובה ההנחה לחברי המועדון, ומהרגע הזה ואילך – העסק שלו נכלל באופן אוטומטי בכל פרסומי החברה, בדפי הבנק, באפליקציות ובכלל הפלטפורמות של חברת מועדוני הלקוחות.

במרכז הועידה ניצבה הרצאתו המיוחדת של המנטור העסקי מר יריב אליאב, מהמדריכים העסקיים הנחשבים בישראל, מי שמלווה את החברות הגדול במשק ומאחוריו סיפורי הצלחה נחשבים בס”ד – חלק עם משתתפי הוועידה את ניסיונו רב השנים בתחום הפיתוח העסקי והעניק נוסחאות ופרדיגמות עסקיות להפיכת העסק לסיפור הצלחה משגשג ופורח בסייעתא דשמיא.

לאחר ההרצאות, התקיים פאנל ראשי רשויות מהאזור, בהשתתפות רה”ע מאיר רובינשטיין, ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן וראש מועצת אפרת, עודד רביבי. בפאנל עסקו המשתתפים בשיתופי פעולה עסקיים ותיאום עמדות מול השלטון המרכזי בנושאים משותפים לכלל המועצות המקומיות באזור.

מיטב החברות והעסקים בעיר ומחוצה לה פרסו חסותם על הוועידה היוקרתית – בראשם בנק פאג”י, הבנק הבינלאומי, ‘שוהם ביטוחים’, ‘מפתח’ ו’מעוף’. הועידה הסתיימה בתכנית קליקרים מיוחדת שבאמצעותה הביעו המשתתפים את דעתם און-ליין, תוך כדי הדיונים המקצועיים, ושיתפו את כלל עמיתי הוועידה במחשבותיהם.

במהלך הערב התקיימו הגרלות וחולקו מזכרות, כאשר ההגרלה נערכה השנה בחסות חנות ‘עיצובית’, ו’יריד ביתר’. כל משתתף קיבל יומן ייחודי וספר טלפונים עסקי בהפקת ‘הפורום לעסקים – ביתר עילית’.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן