במעמד מרשים: נחנך אגף חדש למרכז טיפת חלב בביתר עילית

בהשתתפות רבני העיר, רה"ע ובכירי משרד הבריאות: האגף החדש של מרכז טיפת חלב בגבעה ב' בביתר עילית, נחנך השבוע במעמד רב רושם # האגף החדש ייתן מענה לאלפי תושבי העיר # רה"ע בטקס: "נמשיך להגדיל ולהרחיב את מרכזי הבריאות, לרווחת תושבי העיר"
WhatsApp Image 2021-06-24 at 15.44.29
WhatsApp Image 2021-06-24 at 15.44.29

ממשיכים להתרחב: במעמד חגיגי שהתקיים השבוע, נחנך האגף החדש של מרכז טיפת חלב בגבעה ב’ בעיר. מדובר בתוספת משמעותית למרכז הפעיל, הנותן שירות לאלפים רבים של תושבי העיר.

במשך תקופה ממושכת פעלו עובדי העירייה כדי להשלים את בניית האגף החדש, שנבנה ברוב הדר, לרווחת התושבים.

המעמד החגיגי התקיים בהשתתפותו של מרא דאתרא, הגר”י תופיק שליט”א, שבירך את חברי הנהלת העיר ואת בכירי משרד הבריאות שהשתתפו במעמד. מרא דאתרא ציין בדבריו את החשיבות בפיתוח מרכזים לתועלת התינוקות והילדים בעיר, בפרט כאשר העיר מחזיקה בתואר ‘עיר הילדים’, בהיותה העיר עם כמות הילדים הגדולה ביותר ברחבי הארץ, כן ירבו.

בכירי משרד הבריאות, ובראשם אחראי מינהל שירותי הציבור במשרד הבריאות מר רון רביע, רופאת המחוז ד”ר חן שטיין זמיר, וגורמי רפואה נוספים. אנשי משרד הבריאות בירכו על פתיחת האגף החדש, והבטיחו להמשיך ולסייע בהרחבות נוספות של מרכזי הבריאות הקיימים בעיר.

רה”ע מאיר רובינשטיין בירך את המשתתפים והוסיף כי “האגף המפואר שנוסף למרכז טיפת חלב, ירחיב עוד יותר את פעילות המרכז, תוך מתן רווחה וסיוע לתושבי האזור. אנו נפעל כדי להגדיל גם את מרכז טיפת חלב בגבעה א’, ומרכזים נוספים ברחבי העיר. האגף החדש הינו חלק מתנופת הפיתוח בעיר, לרווחת התושבים”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן