הצלחה מעוררת השתאות לקמפיין המצ’ינג’ לקהילת ‘תולדות אברהם יצחק’ בביתר

לראשונה נעשה שימוש בשיטות חדשניות לגיוס כספים לטובת הקמת בית המדרש
IMG-20210624-WA0001.jpg
IMG-20210624-WA0001.jpg



הצלחה מדהימה ומעוררת השתאות, לקמפיין לגיוס המונים לטובת קהילת ‘תולדות אברהם יצחק’. המספרים שהושגו במסגרת הקמפיין, הדהימו את היוזמים של הקמפיין, בפרט לאור העובדה, שהשימוש באמצעי לגיוס המונים הפך למורכב יותר ודורש תחכום רב יותר.

מאחורי הקמפיין המוצלח מסתבר עומדים המוחות החריפים של חברת מצ’ינג’ מנחם חורושוכין ופרי לייבוביץ, שמאחוריהם כבר שובל ארוך של קמפיינים לגיוס המונים. מסתבר, שלמרות השיטפון של הקמפיינים שהציבור מוצף בהם, יש את הכלים שבאמצעותם אפשר להעביר את המסר לציבור בדבר החשיבות של הקמפיין הספציפי, בפרט כאשר מזהים נכונה את קהל היעד ואת המטרות אליהם הוא מוכן להתגייס.

לקראת הקמפיין נבנתה אסטרטגיה שכללה שימוש בכלים המוכרים של גיוס המונים, כמו שגרירים וכדומה. לצד שילוב של כלים חדשניים שטרם נוסו בעבר בקמפיינים לגיוס המונים, כמו כמו הקמת בית מדרש, חיזוק קהילות קודש, הקמת מבנים לישיבות ועמותות וגופים נוספים שמשתמשים בפלטפורמה הייחודית של חברת מצ’ינג’. השימוש בכלים החדשניים, הוכיח את עצמו והביא את התוצאות המפתיעות של הקמפיין המוצלח.

הליווי של החברה מתחיל עוד מהשלבים הראשונים, השלבים שבהם היעדים עדיין אינם נהירים ואפילו קהל היעד עוד טרם הוגדר. המומחים של החברה מלווים את נציגי הקהילה, או העמותה או הישיבה, בכל הדרך הארוכה עד להבשלתו של הרעיון והפיכתו למיזם חי ונושם שמשיג את התוצאות הרצויות ומצליח להפתיע פעם אחר פעם, את אלו שבוחרים בחברה לקמפיין גיוס הכספים שלהם.

לדברי מנהלי החברה, האתגר היום בעולם של הקמפיינים לגיוס המונים, הוא לחשוב כל פעם מחוץ לקופסה. ‘אסור להיכנס לקו מחשבתי אחיד שהצליח בקמפיין אחד ולהעתיק אותו לקמפיין אחר. הציבור שבע מקמפיינים דהויים שאין בהם חדשנות ופיצוח מקצועי. רק הבנה נכונה של קהל היעד והתחדשות מתמדת של הכלים והאמצעים, הם הערובה היחידה להצלחה של הקמפיין, כפי שבא לידי ביטוי בקמפיין של קהילת ‘תולדות אברהם יצחק’ בביתר. אנחנו מודים לנציגי הקהילה, שנתנו את אמונם בחברה שלנו ובפלטפורמה שלנו ויוכלו בקרוב להשלים את מלאכת בניין בית מקדש מעט בעיר ביתר’.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן