חדש בביתר: מבחר טיפולים רגשיים לילדים גם באידיש

בשורה מ'כללית' לתושבי ביתר: מגוון טיפולים רגשיים המיועדים לילדים בהתאמה לציבור החרדי ולדוברי אידיש
wp-1619530677940.jpg
wp-1619530677940.jpg

ההשקעה של ‘כללית’ בהתפתחות הילד, לא עוצרת וממשיכה גם בטיפולים רגשיים. לאור המודעות הגוברת ליתרונות המוכחים של הטיפולים הרגשיים ולאור הביקוש הרב לטיפולים מותאמים לילדי הציבור החרדי, יזמה כללית שורת טיפולים בהתאמה מירבית לילדים הרכים בציבור החרדי שזקוקים לטיפולים אלה.

במסגרת המאמצים של כללית לטובת תושבי ביתר, הכריזה כללית על פתיחת עשרות טיפולים בשנה במגוון מכוני הסדר לילדים בכללית ביתר, בין הטיפולים יהיו תרפיה במוזיקה, תרפיה באמנות, רכיבת סוסים טיפולית בחווה מקצועית, טיפולי הידרותרפיה ועוד.

המהלך החדש מציע לתושבי ביתר לקוחות ‘כללית’, הסדרים עם שלושה עשר מכונים מיוחדים לטיפולים רגשיים המתמקצעים בילדים. בין הטיפולים החדשים ניתן למצוא טיפולים פסיכולוגים, טיפולי CBT, טיפולי הבעה ויצירה, תרפיה באמנות, תרפיה במוזיקה, רכיבה טיפולית, ביבליותרפיה ועוד סוגים שונים של טיפולים רגשיים.

דגש מיוחד ניתן על התאמה של הטיפולים לציבור החרדי ובמיוחד לתושבי ביתר. על מנת להגיע להתאמה מירבית, את חלק מהטיפולים המוצעים ניתן לקבל גם בשפת האידיש.

כלל הפעילויות הטיפוליות מתקיימות במכונים הנחשבים ביותר באזור ביתר, כמו מג”ן, מעגלים, שלבים בריכות טיפוליות וחוות טיפוליות. בעלי כללית מושלם וכללית פלטינום זכאים לעשרות מפגשים טיפוליים בהתאם לסוג החברות בכללית.

הרב משה רוזנגרטן מנהל מגזר חרדי בכללית מחוז ירושלים אמר: “כללית חרטה על דגלה את הטיפול בהתפתחות הילד, ואנחנו עושים את כל המאמצים כדי להצליח וגם למגזר החרדי מגיע, נציגי כללית במגזר החרדי בעיר ביתר ובמחוז כולו ערוכים ומסייעים מדי יום לאלפי פניות של תושבים שמטופלים בצורה הטובה ביותר”

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן