ביתר עילית: פארק השלושה המחודש נחנך בהשתתפות אלפי ילדי העיר

בתום שנה של עבודות שדרוג ופיתוח: פארק השלושה נחנך בטקס מרשים, בהשתתפות רה"ע ובכירי העירייה ואלפי ילדי העיר # במהלך הטקס התקיימה הגרלה בין 14,000 הילדים שהשתתפו במבצע 'מהפך בפח' # הזוכים קיבלו אופניים חדשות וקסדות # בפארק המחודש הושקעו מיליוני שקלים והותקנו בו מתקנים חדשניים, מתקנים לילדים בכל הגילאים ומסלול אקסטרימי לרכיבה על אופניים# רה"ע: "אנו שמחים להמשיך ולהתחדש לטובת תושבי העיר"
WhatsApp-Image-2021-04-18-at-16.17.15.jpeg
WhatsApp-Image-2021-04-18-at-16.17.15.jpeg

עם בוא הקיץ: טקס רב רושם התקיים השבוע (ג’) בביתר עילית, במהלכו נחנך ‘פארק השלושה’ המחודש, לאחר שנה בה שודרג ופותח מחדש. צוותי העירייה עמלו במשך השנה האחרונה על בניית הפארק מחדש, באחד הפרויקטים המורכבים והיקרים שהתבצעו בעיר.

פארק השלושה מוכר היטב לכל ילד בעיר. זהו הפארק הראשון שנבנה בעיר לפני קרוב לשלושה עשורים ובמשך שנים רבות פעל הפארק במתכונתו המוכרת. לפני שנה החליט רה”ע כי הגיעה השעה לשדרג אותו, להתקין בו מתקנים חדשים וייחודיים ולהפוך אותו לחווייתי עוד יותר עבור ילדי העיר.

צוותי העירייה מהאגפים השונים – אגף ההנדסה, אגף שפ”ע והאגף הטכני עמלו במשך השנה האחרונה להכין את התוכניות ולהוציאם אל הפועל. עם תחילת הקיץ הושלמו העבודות בפארק. בחג הפסח האחרון כבר נהנו רבבות ילדים מהפעילויות השונות בפארק, שכולל בין היתר מרבדי דשא ענקיים המתפרסים על חמישה דונם, שלושה מרכזי מתקנים חדשניים הכוללים מתקנים ומשחקים לכל הגילאים – מפעוטות ועד לילדים גדולים, מגדלי ענק על המתקנים המתנשאים לגובה שלוש קומות, אלפי מטרים של הצללות ומסלול לרכיבה על אופניים ייחודי, שכולל אטרקציות אקסטרימיות.

בטקס הפתיחה שהתקיים השבוע, במעמד אלפי ילדים מכל רחבי העיר, הודה רה”ע לצוותים שעמלו על חידוש הפארק והבטיח כי מלאכת ההתחדשות תמשיך במלוא העוצמה.

במהלך הטקס התקיימה ההגרלה הגדולה למשתתפים במבצע ‘מהפך בפח’. כזכור, ערב חג הפסח האחרון יצאה העירייה למבצע היקף ממדים, בו התבקשו ילדי העיר לדווח על כל שקית אשפה שאותה הכניסו אל הפח. ילדים ש’נתפסו’ כשהם מניחים את שקיות האשפה בתוך הפח זכו לקבל ספרי קומיקס מהודרים מידיהם של סיירי הניקיון של העירייה.

מדי ערב התקיימה הגרלה בין המשתתפים שדיווחו על הכנסת שקיות האשפה אל הפח – ועשרה משפחות זכו במגש פיצה. כלל המשתתפים במבצע שדיווחו על הכנסת שקיות האשפה למקומן –כארבע עשר אלף (!) ילדי העיר – הוכנסו להגרלת הענק שהתקיימה בשיאו של טקס חנוכת הפארק המתחדש. בהגרלה זכו עשרה ילדים בזוג אופניים חדשים וקסדות.

רה”ע: “יופייה של עירינו היא מהמפורסמות והידועות לכל תושב, אך אנו ממשיכים גם להתחדש ולשדרג את הקיים. השמחה שלנו היא להתחדש לטובת תושבי העיר, והמחזה שאנו רואים כשאלפי ילדים שמחים ונהנים בפארק המתחדש, מחמם את הלב בכל פעם מחדש. אני מודה למחזיק תיק שפ”ע הרב יואל פרויליך ולכל העוסקים במלאכה החשובה. נמשיך להתחדש ולשדרג את האתרים האהובים בעיר, לטובת כלל תושבי עירנו”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן