פסח של חירות בביתר עילית

ערב חג הפסח תשפ"א, בעיריית ביתר עילית השלימו את ההכנות לחג: מארז חגיגי ומפתיע חולק לכל משפחה בעיר כשהוא מכיל ערכת 'מונופול- ביתר' ייחודית התאימה לכל משפחה בעיר # התושבים קיבלו חוברת חידות מיוחדת - 'א ביתרישע קאפ', ערכת בדיקת חמץ ולוח מגנטי של ספירת העומר # בעירייה השלימו את ההכנות לחג, תוך השלמת מבצע ניקיון 'מהפך בפח' # הכניסה לעיר שודרגה בהשקעה רבה כשאלפי פרחים נטעו בה כחלק מתוכנית מקיפה לשיפור פני העיר # בנוסף, חילקה העירייה בשיתוף עם 'ביתר פמילי' קמחא דפסחא לאלפי משפחות ברוכות ילדים בעיר # רה"ע: "אנו זוכים להיכנס אל החג מתוך שמחה אמיתית"
ערכת משחקים פסח תשפא
ערכת משחקים פסח תשפא

ערוכים ונכונים לקראת החג: בעיריית ביתר עילית השלימו את ההכנות לקראת חג הפסח בשורת מבצעים מיוחדים שנועדו להכניס את החג מתוך שמחה אמיתית. השבוע הושלם פרויקט ‘מהפך בפח’ – במסגרתו התבקשו התושבים לוודא ששקיות האשפה מוכנסות אל הפחים. במסגרת המבצע, כל ילד ש’נתפס’ ע”י נאמני הניקיון של העירייה כשהוא מכניס שקית אל הפח – זכה בקומיקס מהודר.

התושבים אף התבקשו להתקשר למוקד העירוני על כל הכנסת שקית אל הפח, כאשר מדי ערב התקיימה הגרלה בין המשפחות המדווחות, ועשרה מהן זכו במגש פיצה. כלל המשתתפים במבצע – קרוב לעשרת אלפים תושבים – נכנסו להגרלת ענק שתתקיים לאחר חג הפסח ובה יוגרלו זוגות אופניים וקסדות.

המבצע התקיים כאשר במקביל השלימו בעירייה את המהפך החזותי בכניסה אל העיר. בחודשים האחרונים פעלו אנשי האגף הטכני של העירייה להשלים את המהפך בכניסה אל העיר, ושזרו אלפי פרחים חדשים בעיצוב מרהיב, בשער הכניסה המרכזי אל העיר.

עובדי אגף שפ”ע פעלו בשבועות האחרונים מסביב לשעון כדי לצבוע מחדש את מעברי החציה, ללקט פסולת בניה מהאתרים השונים ולתקן ולדרג את הכבישים והמדרכות. כמו כן, הונחו במקומות המסומנים מכולות ביעור החמץ, לקראת החג.

המיזם שהחל לפני שנים ספורות – הגעלת כלים חינם לתושבי העיר – יתקיים גם השנה, בימים ד’ וה’, כאשר התושבים יוכלו להגיע ולהגעיל את הכלים ללא עלות, במימון העירייה.

השנה, בשל העובדה שחג הפסח חל סמוך לשב”ק, קיבלו עובדי הניקיון בעיר היתר מיוחד ממארי דאתרא לטאטא ולפנות את האשפה (ע”י נכריים) ביום שב”ק, ערב חג הפסח כדי שתושבי העיר יוכלו להיכנס אל החג באופן הנקי והחגיגי ביותר.

##מונופול ביתר:##

גולת הכותרת של חג הפסח הוא המארז החגיגי שהגיע לכל משפחה בעיר – מארז שבמרכזו ‘מונופול ביתר’ – משחק קופסה המתאים לכל המשפחה. המונופול שהופק ע”י חברת ‘אפקט’ הוכן במיוחד לתושבי העיר, עם ההדגשים הרלוונטיים והאתרים המוכרים והאהובים בעיר. המשחק כולו עמד בסימן התפתחות תנופת בניית מוסדות החינוך בעיר.

המארז החגיגי כולל גם חוברת חידות ייחודית לתושבי העיר – ‘א ביתרישע קאפ’, ממנה יוכלו הילדים והמבוגרים כאחד להנות בימי חול המועד. כמו כן, במארז מצאו התושבים גם ערכת בדיקת חמץ מהודרת, ולוח מגנטי של ספירת העומר.

כמדי שנה, גם בערב חג הפסח הזה חילקה העירייה את ה’קמחא דפסחא’, בשיתוף עם ארגון ‘ביתר פמילי’. אלפי משפחות ברוכות ילדים בעיר קיבלו את ה’קמחא דפסחא’ שיקל עליהם את ההכנות אל החג הקרב.

ההכנות לפסח של העירייה, כללו גם עזרה מיוחדת לתושבי העיר, באמצעות העמדת שירותי הגעלת כלים חינם לתושבי העיר, בפיקוחו של משגיח צמוד מבד”צ ביתר.

רה”ע הרב מאיר רובינשטיין: “כולנו נזכרים בכאב בחג הפסח אשתקד, אז נמנעה מאיתנו השמחה בחיק המשפחה בשל הנגיף. בחסדי ה’, שנה זו נחגוג את החג מתוך חירות אמיתית, כשהנגף כבר נמצא מאחורינו.

“כמדי שנה, פעלנו כדי להביא את שמחת החג לכל בית בעיר. אם זה בערכה החגיגית שמתאימה לכל משפחה, ואם בסיוע למשפחות ברוכות הילדים, פאר עירנו. כאן המקום להודות לעובדי העירייה המסורים שפעלו כדי להכין את העיר, ובפרט על המבצע המדהים בכניסה אל העיר. יחד נמשיך לשמור על העיר נקייה. בברכת חג פסח כשר ושמח לכל בית ישראל”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן