מלכתחילה… לאודר בכשרות מהודרת לפסח

מוצרי איפור וטיפוח של המותגים המובילים אסתי לאודר, מאק, קליניק , בובי בראון, סמאשבוקס וגלאם גלואו בכשרות מהודרת לפסח
לאודר מוצרים כשרים לפסח
לאודר מוצרים כשרים לפסח

קרמים ושאר מוצרי איפור וטיפוח, עלולים להכיל רכיבים מחמץ לעיתים קרובות מכיוון שהם כוללים מרכיבים של חיטה, שיבולת שועל, נבט חיטה, הביקוש לאיפור כשר לפסח, במיוחד בכל הנוגע למוצרים הבאים במגע עם הפה עולה מידי שנה. מומחי כשרות הבקיאים בתחום זה טוענים כי במוצרי איפור, קיימים פרומילים נמוכים מאד של חשש חמץ, אך לאור המגמה של היצרנים למעט בחומרים כימים, ולעשות שימוש בחומרים טבעיים וצמחים, גדל החשש להימצאות חמץ או קטניות במוצרי האיפור ולכן יש להעדיף להחמיר ולהשתמש במוצרים הנושאים כשרות לפסח.

לאור הביקוש הרב, המותגים המובילים בתחום מוצרי האיפור והטיפוח, אסתי לאודר, מאק, קליניק, בובי בראון, סמאשבוקס וגלאם גלואו, מספקים מוצרי קוסמטיקה כשרים לפסח באישור המהודר של מומחי הכשרות מאור הכשרות.

בין המוצרים הרבים הכשרים לפסח ניתן למצוא מייק אפים, שפתונים וגלוסים, צלליות, מסקרות, קרמי לחות, סרומים, ועוד מוצרי איפור וטיפוח.

“מההיכרות שלנו עם כלל המגזרים בישראל, אנו ערים לדרישת ההולכת וגוברת למוצרים הנושאים כשרות לפסח בקרב לקוחות מהקהל החרדי. מידי שנה אנחנו מרחיבים את מגוון והמוצרים השנה הוספנו מוצרים של המותגים סמאשבוקס  וגלאם גלואו. השנה נעשה מאמץ להוסיף מוצרים נוספים בשל העובדה שהחנויות היו סגורות עד לתקופה האחרונה, המטרה שלנו היא להמשיך לספק ללקוחות את המוצרים שהן אוהבות כל השנה, גם בפסח “

ניתן לרכוש את מוצרי המותגים המובילים אסתי לאודר, מאק, קליניק  בובי בראון, סמאשבוקס וגלאם גלואו, באתרי האונליין שלהם בשליחות עד הבית, בחנויות המותגים בקניונים, ברשתות הפארם, ובסניפי המשביר לצרכן.

חג כשר, מטופח ושמח

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן