בפעם ה -19 ברציפות: ביתר עילית זכתה בחמישה כוכבי יופי

המועצה לישראל יפה העניקה לביתר עילית חמישה כוכבי יופי # זו הפעם ה -19 ברציפות בה זוכה העיר בכוכבי היופי # חברי הוועדה התרשמו מההשקעה האדירה בחזות העיר, בשמירה על הניקיון והטיפוח # רה"ע: "כוכבי היופי הם של התושבים ששומרים ומטפחים את העיר. לזכות שוב ושוב בתואר הזה זהו קידוש ה'"
כוכבי יופי ביתר
כוכבי יופי ביתר

ממשיכים להוביל: בפעם ה-19 ברציפות זכתה העיר ביתר עילית בחמישה כוכבי יופי, אותם מעניקה המועצה לישראל יפה.

המועצה שפועלת תחת משרד הפנים מבקרת בערים ברחבי הארץ אחת לשנה, וסוקרת לעומק את העיר במגוון תחומים: ניקיון, טיפוח, השקעה בסביבה, מתקנים לרווחת הציבור, תחזוקת מבני ציבור, פיתוח הפארקים, חיסכון במים ואנרגיה, ועוד. בחודשים האחרונים קיימה הוועדה את הסיור השנתי בביתר עילית, ונציגיה התרשמו מאד מהטיפוח והשמירה על הניקיון בעיר.

השבוע קיימה הוועדה את טקס חלוקת כוכבי היופי, כאשר השנה הוא נערך באופן מקוון. בשיאו הוכרז כי ביתר עילית זכתה בחמישה כוכבי יופי – הציון הגבוה ביותר אותו מעניקה הוועדה. כאמור, זו הפעם ה-19 ברציפות בה זוכה העיר בציון הגבוה ביותר.

יצוין כי ביתר עילית זכתה פעמיים בתחרות ‘דגל היופי’, המתקיימת אחת לחמש שנים. ביתר עילית זו העיר החרדית היחידה בארץ שזכתה פעמיים בתואר המכובד, מה שמעיד על ההערכה הרבה שרוחשים אנשי המקצוע ב’מועצה לישראל יפה’ להשקעה האדירה בחזות העיר.

חברי הוועדה התרשמו במיוחד מהעובדה שלמרות ההתמודדות עם נגיף הקורונה והשלכותיו הרבות, העירייה המשיכה בפעילותה המסיבית לשיפור פני העיר במגוון רחב מאד של תחומים. שנה זו, שבין היתר התאפיינה בקושי כלכלי ותקציבי, הייתה לאתגר אמיתי בכל הנוגע לשיפור פני העיר. בכל זאת, הצליחו בעירייה להמשיך ולדאוג לחזות וליופיה של העיר – עובדה שהרשימה מאד את חברי הוועדה.

רה”ע הרב מאיר רובינשטיין בירך על הפרס ואמר: “אני מודה לתושבים ששומרים על יופיה של העיר. כוכבי היופי, הם שלכם! גם בתקופה מורכבת זו אנו ממשיכים לשמור על יופיה של העיר, ונמשיך גם בעתיד. עיר חרדית שמובילה פעם אחר פעם בטיפוח ובניקיון, זהו קידוש ה’ אמיתי. ביתר היא בגדר תלמיד חכם, שאסור שיהיה רבב על בגדו, ואנו נמשיך לשמור על עקרון חשוב זה”.

רה”ע הודה לצוותי העירייה שעמלו בשנה האחרונה על אינספור פרויקטים, בהם מבצע שדרוג הרחובות, סלילת כבישים, כיכרות חדשות, תחנות אוטובוסים חדשות, ועוד ועוד, לחברי הנהלת העיר, למנכ”ל העירייה ה”ה בני שוורץ, מנהל האגף הטכני ה”ה מוטי זיידה, למנהל מחלקת שפ”ע יוסי יונה, ולמנהל מחלקת הנדסה ה”ה מיכאל לורנצי, “המסורים מסביב לשעון למען יופייה וטיפוחה של העיר היפה בהרי יהודה”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן