ראש מועצת עמנואל וצוותו בביקור מקצועי בעיריית ביתר עילית

ביקור מיוחד בביתר עילית: ראש מועצת עמנואל הרב אליהו גפני הגיע עם צוות הנהלת המועצה, לביקור מקצועי בעיריית ביתר בראשות רה"ע הרב מאיר רובינשטיין וחברי הנהלת העיר # במהלך הביקור נדונו סוגיות הרלוונטיות להתפתחותה של עמנואל # רה"ע: "שמחים ונרגשים להעניק מהידע שלנו להתפתחות המועצה החשובה"
ראש מועצת עמנואל וצוותו בביקור מקצועי בעיריית ביתר עילית
ראש מועצת עמנואל וצוותו בביקור מקצועי בעיריית ביתר עילית

ראש מועצת עמנואל, הרב אליהו גפני, הגיע השבוע לביקור מקצועי וראשון מסוגו בעיריית ביתר עילית. אל ראש המועצה התלוו מנכ”ל המועצה וגזבר המועצה, כאשר מטרת הביקור הייתה לשמוע על דרכי ההתפתחות של ביתר עילית, שהפכה בעצמה ממועצה לעיר, לפני כשני עשורים.

הביקור נפתח בישיבה מקצועית ומממושכת בה השתתפו מנכ”ל עיריית ביתר עילית ה”ה בני שוורץ, וגזבר העירייה ה”ה משה עמדי, מנכ”ל החל”פ ה”ה דוד מינצברג ובכירים נוספים בהנהלת העיר. בישיבה נדונו נושאים רבים בתחום התפתחות העיר, היתרי בניה והקצאות, סיוע לתושב ותחומים נוספים הרלוונטיים להתפתחותה של רשות מקומית.

לאחר מכן התקיימה ישיבה ממושכת אותה ניהל רה”ע הרב מאיר רובינשטיין, שסיפר על התפתחותה של ביתר עילית מאז הייתה מועצה ועד להפיכתה לעיר ואם בישראל. רה”ע סקר את שלבי ההתפתחות של העיר, בתחומי החינוך והבניה, ההשקעה בסביבה וביופייה של העיר.

במהלך הביקור העלו אנשי הנהלת המועצה בעמנואל סוגיות שאיתה מתמודדת המועצה המונה כיום כחמשת אלפים תושבים, וצפויה לגדול ולהתפתח בשנים הקרובות. הצוותים המקצועיים של עיריית ביתר העניקו את התשובות בתחומים הרלוונטיים, תוך הבטחה שימשיכו לסייע בהתפתחותה של עמנואל במישורים רבים.

ראש מועצת עמנואל הודה לרה”ע ביתר עילית ולצוותו וסיכם את הביקור באומרו כי “ראינו כאן צוות נפלא שמפתח את העיר באופן מרשים ומפעים. באנו ללמוד, ובטוחנו שגם בעתיד נבוא ללמוד ולשמוע על התפתחותה של העיר, לתועלת תושבי עמנואל”.

רה”ע ביתר שיבח את הנהלת מועצת עמנואל בראשות הרב גפני על התפתחותה האדירה של עמנואל והוסיף: “מודה לעמיתינו היקרים מעמנואל שבאו לכאן. אנו שמחים להיות שותפים נאמנים להתיישבות בכל חלקי הארץ ובפרט בעמנואל – יישוב חשוב שגדו”י שמו עיניהם בו. נמשיך לסייע ולהעניק מהידע שלנו לטובת התפתחות המועצה החשובה, לתועלת כלל ישראל ותושבי עמנואל בפרט”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן