נחנך מרכז מיצוי זכויות באגף הרווחה

עולם חסד ייבנה: במעמד מרא דאתרא הגר"ח וייס שליט"א ובהשתתפות רה"ע, נחנך מרכז מיצוי זכויות וסיוע בתחומי תעסוקה וכלכלה באגף הרווחה בעיר # המרכז ייתן מענה בתחום מיצוי הזכויות מול הרשויות השונות # רה"ע: "אנו שמחים ונרגשים להמשיך בפעילות החשובה לטובת הציבור, בוודאי בעת הזו, בה הציבור זקוק לעזרה וסיוע בתחומים רבים"
WhatsApp Image 2021-02-07 at 15.32.06 (1)
WhatsApp Image 2021-02-07 at 15.32.06 (1)

אגף הרווחה חנך השבוע את המרכז החדש למיצוי זכויות, שייתן מענה לתושבים במיצוי הזכויות השונות מול הרשויות. בין היתר יעסוק האגף גם בסיוע בתחומים כלכליים, תעסוקה ועוד.

אנשי אגף הרווחה, שגם בימי ההתמודדות עם הנגף לא פסקו מלפעול למען התושבים, העלו את היוזמה לפתיחת מרכז שיסייע באופן פרקטי לתושבים. בהנחיית רה”ע, ניתן למרכז מתחם מכובד, הסמוך לאגף הרווחה, שם יוכלו עובדי האגף לקבל קהל ולתת את המענה הנדרש.

במקביל לסיוע במיצוי זכויות, במרכז יופעל הפרויקט המרכזי ‘נושמים לרווחה’, שייתן לנזקקים את הכלים להתמודד עם מציאות כלכלית מורכבת. אנשי מקצוע ייתנו מענה לפונים במגוון תחומים הקשורים לכלכלת הבית, תעסוקה ועוד.

השבוע התקיים מעמד חנוכת הבית וקביעת מזוזה למרכז, בהשתתפותו של מרא דאתרא, הגר”ח וייס שליט”א., רה”ע הרב מאיר רובינשטיין ומחזיק תיק רווחה, הרב אפרים אוחיון.

הגר”ח וייס שליט”א בירך בחום את עובדי האגף והרבה בדבריו על החשיבות בסיוע לאחר, בוודאי בעת הזו. “הלוואי שלא יזדקקו, אבל כל עוד יש ציבור שצריך את הסיוע, אנו מחויבים להירתם כדי לתת כל שנוכל ע”מ להקל על תושבי העיר”.

רה”ע בירך את עובדי האגף והודה למחזיק תיק החינוך הרב אפרים אוריון ולמנהלת המסורה הגב’ אונגר ולאחראי מטעם העירייה על המרכז, הרב אלי ימיני, על פועלם המבורך בימי שגרה ובפרט בימי ההתמודדות עם הנגף. “אתם מביאים אור לעיר, בפועלכם החשוב. דווקא בעת הזו, בה הציבור זקוק לעזרה וסיוע בתחומים רבים, הפעילות שלכם חשובה כל-כך. עלו והצליחו”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן