בתזמון מושלם לחורף, קלינקס משיקה את Kleenex Lotion החדש!

קלינקס לושן צילום יחצ
קלינקס לושן צילום יחצ

קלינקס המותג הבינלאומי המוביל כבר 95 שנה ,המוכר בזכות נייר הטישו הרך והאיכותי מסייע לנו לשמור על עור הפנים העדין גם בחורף!

בימים אלה משיק המותג Kleenex , את Kleenex Lotion החדש, טישו מועשר בקלנדולה, אלוורה וויטמין E ובמארז זוגי נח לנשיאה.

החידוש ב-Kleenex Lotion  הינו תוספת הקלנדולה לפורמולת הלושן הייחודית ואריזה נוחה  לנשיאה. זו תהיה הפעם הראשונה שמוצר מסדרת ה-Lotion האהובה והמוכרת כל כך של קלינקס ישווק באריזה רכה, נוחה לנשיאה, עד עתה מוצרי הסדרה בישראל שווקו בקופסאות בלבד, מה שהקשה מעט על הצרכנים לשאת את האריזה איתם לכל מקום. תוספת הקלנדולה ב-Lotion, ידועה כבעלת סגולות מרפא מזה מאות שנים ונועדה לסייע בהקלה על אף אדום ומגורה והמוצר אכן נבדק אל מול מוצרי הטישו השונים שלנו ונמצא כטוב ביותר למשימה זו.

במיוחד עכשיו, כאשר עונת החורף מאופיינת במקרי צינון רבים , קלינקס בא לתת את המענה הטוב ביותר לשמירה על העור המגורה מסביב לאף ולסייע בתופעה ה-  “אף אפצ’י אדום”.

בימים אלה, חבילות הטישו הופכות לחלק בלתי נפרד מסל הקניות שלנו, והבית מתחיל להראות כמו נהר טישו לבן שעלה על גדותיו. אז נכון, שתפקידו של הטישו הוא לנגב את האף ולדאוג שלא נסתובב עם אפים מנוזלים ולא מקונחים, אבל לא רק. מרקמים מחוספסים של ניירות טישו, עלולים לגרום לגירוי אף מגורה ומנוזל גם כך, ולהגביר את האדמומיות ותחושת האי הנעימות.

גם המספרים לא משקרים. נתוני סטורנקסט מצביעים על גידול של כמעט 50% בשימוש בטישו בחודשי החורף אל מול חודשי הקיץ. על מנת לתת את המענה הטוב ביותר למי שסובל מצינון ונזלת, מצאו בקלינקס כיצד ניתן להקל על שגרת הצינון שלנו והשיקו במיוחד לשם כך את הטישו החדש, Kleenex Lotion– טישו מועשר בקלנדולה, אלוורה וויטמין E במארז נח לנשיאה.

קלינקס. דואגים לעור שלכם כבר 95 שנה

ניתן להשיג את ה –Kleenex Lotion  ברשתות השיווק והפארם החל מחודש דצמבר 2020.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן