אקונומיקה בעלת פקק בטיחותי למניעת הרעלה

טאצ' עם מוצרים חדשים בסדרת האקונומיקה עם פקק הבטחון למניעת הרעלת ילדים
אקונומיקה טאצ
אקונומיקה טאצ

לפני כשנה ולראשונה בישראל, השיקה טאצ’, אקונומיקה בעלת פקק בטיחותי למניעת הרעלה, החסין לפתיחה עצמאית של ילדים. המוצר מיוצר ומשווק על-ידי חברת שניב – סאסאטק, יצרנית המותג טאצ’, הכולל מגוון מוצרי נייר, סדרות חדשות של מוצרי ניקיון ושפע מוצרים משלימים לאחזקת הבית. המוצר הינו חלק ממגוון מוצרי הניקוי והטיפוח לבית של המותג.

בפרסומי המרכז הארצי להרעלות, במרכז רפואי רמב”ם מצוין כי מרבית הפניות למרכז ההרעלות הארצי נוגעות לילדים עד גיל 18. פילוח מדויק מעלה כי למעלה מ- 40% ממקרי הפניות לרפואה דחופה הם של תינוקות ופעוטות עד גיל 5 (!). המשמעות היא מאות ילדים שהופנו למיון כי נפגעו בנסיבות מיותרות ונפצעו לא אחת ברמה בינונית עד קשה.

בתוך כך עולה כי למעלה מ- 40% מהגורמים להרעלות בקרב ילדים הם כימיקלים, 90% מהמקרים אירעו בבית, ו-80% מהחשיפות להרעלה התרחשו עקב בליעת הרעל, הייתר עקב חדירת החומר לעיניים, בשאיפה או בחשיפה עורית.

כל אלו הביאו את חברת ‘שניב סאסאטק’ להפשיל שרוולים ולעשות כל שניתן כדי למצא את הפתרון שיצמצם את המספרים הנוראים הללו. כחלק מזה, הצליחו בחברה להנגיש לראשונה בישראל, אקנומיקה באריזה בטיחותית. מוצר חובה בכל בית בישראל.

בימים אלה, הורחבה הסדרה והושקו בגירסת האקנומיקה עם פקק הבטחון של טאצ’ עוד 2 מוצרים; האחד – אקנומיקה ג’ל סמיכה ומבושמת בניחוח לימון והשני – בניחוח פרחים. כל מוצרי הסדרה משווקים באריזת 4 ליטר ובמרקם סמיך ומרוכז, מבושם ומקציף.

הנוסחה מכילה תוספים להסרת שומנים ויעילה לניקוי כללי ולחיטוי – פעולה כל כך חשובה תמיד ועתה ביתר שאת. גוון האריזה מעיד על הניחוח, סגול ניחוח לבנדר, צהוב ניחוח לימון ו-ורוד ניחוח פרחים.

לכל מוצרי הסדרה תו תקן ישראלי (מס’ 261).
למוצר כשרות בד”צ העדה החרדית ירושלים ומיוצר במפעל שומר שבת.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

טאצ’ קטן והבית מושלם.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן