חדש ב’נעמן’: תבניות אפייה צורניות מיציקת אלומיניום

33133_1a-3boxa89a2uo9srzvlgu39m
33133_1a-3boxa89a2uo9srzvlgu39m

קולקציית סתיו חורף 2020, המושקת לקראת ראש השנה ע”י ‘נעמן’, המותג המוביל את עולם הבישול והאירוח, יפה וססגונית מאי פעם. כתמיד, יש בה דגש על פרקטיות ונוחות הבאות לידי ביטוי במגוון רחב של כלים המשמשים בו זמנית לבישול, לחימום, להגשה ולאחסון במקרר, כמו גם בגאדג’טים ובאביזרים משלימים חדשניים מהארץ ומחו”ל למטבח הביתי והמקצועי.

דודי כהן, מנכ”ל נעמן גרופ: “תקופה ארוכה ומאתגרת נכפתה על ‘הכפר הגלובאלי’ שלנו. זמן ממושך שבו המסעדות לא פעלו וברוב הבתים בארץ ובעולם, הפכו המטבחים לזירת פעילות קולינארית משמעותית ומאחדת לכל בני במשפחה –זה גם מה שהביא לפרץ היצירתיות בעיצוב מוצרים שונים ואיתגר את מומחי ‘נעמן גרופ’ ומעצבי הסטודיו שלנו להביא לידי ביטוי את הכישרון והידע המקצועי ולהעניק לצרכן כלים איכותיים לחוויה מרגשת בדרך להצלחה. בקולקציית סתיו חורף 2020 ולרגל חגי תשרי, הקפדנו שבעתיים על יצירת כלים ואביזרים שיעצימו את אווירת החג ויוסיפו שמחה לכל שולחן – זו המשימה שלנו. בתקווה שנתגבר על המשבר ונשוב במהרה לשגרה”.

בשורות מצוינות מביאה קולקציית ראש השנה גם בתחום האפייה. סדרת תבניות חדשה על המדף! סדרת תבניות המגיעה ב- 4 דוגמאות שונות ומעניינות. התבניות עשויות יציקת אלומיניום להולכת חום אחידה, מה שמאפשר אפייה מושלמת. בנוסף, לתבניות שכבת ‘נון סטיק’ למניעת הדבקות מחד ושימוש מופחת בשמן מאידך נתון זה מאפשר לחלץ את העוגה מהתבנית בפשטות ובשלמות ולקבל תוצאה מרהיבה ביופייה. התבניות קלות ונוחות לניקוי ומתאימות לאפיית עוגות בחושות או טורט והתוצאות המושלמות יקצרו לך מחמאות.

ב-Tutto arte הסטודיו לעיצוב של נעמן גרופ נתנו מעצבי הבית דרור למחשבה המקורית והצליחו לשלב בקולקציה החדשה מגוון סגנונות וטקסטורות המוצאות ביטוי בעיצובים ייחודיים ובלעדיים בסדרות השונות של כלי ההגשה והאירוח הן מפורצלן והן מקרמיקה איכותיים. כך למשל, הסדרה Fig Garden בשילוב הצבעים סגול וירוק של המותג האוסטרלי המוביל ‘מקסוול & וויליאמס’, הנמכר ביותר מ-40 מדינות מסביב לעולם וכבש גם את ליבו של הצרכן הישראלי, מביאה עמה משב רוח מרענן וניחוח של סתיו. לסדרת Marini Ferlazzo של המותג המצליח אופי ויופי מיוחדים בזכות איורים מונוכרומטיים עם הבזקי צבע נקודתיים. יצירת אומן משתקפת בכל איור המורכב למעשה מאוסף של פרחים וצמחים. מוטיב הטבע והפרחים בא לידי ביטוי גם בסדרות נוספות.

עוד בתחום כלי הגשה: סדרת Kasbah סדרה שובת לב בצבעוניות שלה, גם היא של המותג ‘מקסוול & וויליאמס’, סדרת Wash מפורצלן בעיצוב אורבני עם הדפסי סיליקון בגווני שחור לבן, סדרת Black Rio המאופיינת בעיטורים גיאומטריים ומתאימה לתנור, למיקרו ולמדיח הכלים, וסדרת Color Basic בצבעי פסטל מרגיעים – כולן פרי יצירתו של הסטודיו Tutto Arte.

‘נעמן’ מאחלת ללקוחותיה שנה טובה ומתוקה ולרגל החגים מציעה 40% הנחה על קולקציית סתיו חורף 2020 שניתן להשיגה באתר הרשת ובסניפי המותג בפריסה ארצית (בקניית 3 פריטים ויותר).

וכמו בכל שנה, בנעמן חוסכים לצרכן לא רק בעלויות אלא גם בזמן ומציעים בחנויות המותג מגוון רחב של מארזי מתנה מהודרים ללא צורך בהמתנה מייגעת בעמדות האריזה.

**המבצע בתוקף עד 23.9 ו/או עד גמר המלאי. על הזול מבניהם. אין כפל מבצעים.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן