עם פתיחת ‘בין הזמנים’: ‘בית(ר)לנד’ מגיע לילדי ביתר עילית

מיזם 'בית(ר)לנד' יוצא לדרך: היום (א') יחולקו אלפי ערכות ייחודיות שהוכנו במיוחד עבור ילדי העיר ביתר # בשל ההתמודדות עם הנגיף לא התאפשר לקיים את 'ביתרלנד' כבעבר, ואלפי ילדי העיר יקבלו ערכה ייחודית שתספק להם שעות ארוכות של הנאה בימי 'בין הזמנים'# רה"ע: "חוויה מושלמת לילדי העיר"
PHOTO-2020-08-01-21-26-45
PHOTO-2020-08-01-21-26-45

‘בין הזמנים’ החל ואיתו ‘בית(ר)לנד’: אין ילד בביתר עילית שלא זוכר היטב את חווית ‘ביתרלנד’ – לונה פארק ענקי שמוקם בעיר מדי שנה, בימי ‘בין הזמנים’, כאשר הילדים כולם מוזמנים לשחק בו ללא עלות.

השנה, עקב ההתמודדות עם הגל השני, היה ברור שאין היתכנות לקיים את החוויה הכל-כך ביתרית הזו במתכונתה המוכרת. בעירייה עמלו על פורמט שיאפשר להביא את ‘ביתרלנד’ לתוך הבתים בעיר ולאפשר לילדי העיר את החוויה המוכרת שלה הם מצפים כל-כך.

כך נולד מיזם ‘בי(ת)רלנד’ – ערכת משחקים ענקית, שכוללת מארז ענק עם משחקי קופסה לכל הגילאים, עבודות יצירה, לוח חידונים ייחודי ודיסק שמע עם תוכן מפעים. בין היתר כולל המארז ערכת משחקי קופסה לכל הגילאים: משחק הזיכרון, רביעיות, סולמות וחבלים ומשחק מיוחד לכל המשפחה – במשעולי ביתר – מסע מרתק בין האתרים הייחודיים של ביתר עילית.

למארז צורף גם כן לוח מיוחד עם חידונים, – ‘א ביתרישע קאפ’ כאשר הילדים מוזמנים לחפש את התשובות לחידות על הלוח הענק שיתפרס בסלון הבית, מה שיביא לשעות של הנאה לכל המשפחה. בנוסף כולל המארז גם עבודות יצירה – לשעות ארוכות של חדוות יצירה ודיסק שמע בן שמונה שעות של תוכן מיוחד לילדי העיר.

בימים האחרונים עמלו צוותי ההפקה על הכנת החבילות, במתנ”ס העירוני. הכנת הערכות הושלמו במוצאי השבת, והיום (א’) תחל החלוקה בבתים בעיר. מחלקי הערכות ידפקו על דלתות הבתים ויביאו את הערכה באופן אישי לכל משפחה בעיר, בעלת ילדים בגילאי 3-13.

ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין הגיע למקום לעקוב מקרוב אחר ההכנות. “ימי ‘בין הזמנים’ הם אתגר לא פשוט בעידן בו אנו עדיין מתמודדים עם הנגף”, אמר רה”ע, “האתגר המרכזי שלנו הוא לתת את המענה לעשרות אלפי הילדים בעיר שנמצאים בבית, וזוכרים היטב את ‘ביתרלנד’ המוכר והטוב מהשנים האחרונות.

“אנחנו לא מוותרים על המסורת, והשנה אמנם ‘ביתרלנד’ מתקיים באופן שונה, וכשמו – ‘בית(ר)לנד’ – אך בטוחני שהחוויה של ילדי העיר הנפלאים תהיה מושלמת בזכות המיזם הזה שיגיע אליהם במהלך היממה הקרובה”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן