לא מוותרים על המסורת: פרויקט ‘בית(ר)לנד’ יוצא לדרך!

מדי שנה מפיקה עיריית ביתר עילית את מיזם 'בית(ר)לנד' – במסגרתו זוכים ילדי העיר לאירוע חוויתי יוצא מן הכלל שנפרש על פני ימים שלמים ב'בין הזמנים' • השנה, נוכח הנגיף וההגבלות המוטלות, האפשרות לקיים אירוע המוני אינה קיימת אבל על המסורת לא מוותרים: מיזם 'בית(ר)לנד' יגיע לכל בית בעיר וייתן את האפשרות לילדי העיר ליהנות מתוכניות הפעלה ייחודיות • כל הפרטים
ביתר לנד
ביתר לנד

מדי שנה, מיד לאחר צום ט’ באב, מפיקה עיריית ביתר עילית את מיזם ‘ביתרלנד’ – לונה פארק ענק שמוקם בלב העיר ומעניק לילדי העיר חוויה מיוחדת וכיפית. בעיר שקרוב לשבעים אחוז מתושביה רשומים במערכת החינוך, המיזם הזה הוא מהחשובים והמוערכים בעיר. כל ילד בעיר זוכר היטב את ההוואי המיוחד של ביתרלנד, והוא מחכה לו בציפייה.

כבר לפני שבועות היה ברור כי ביתרלנד לא יוכל להתקיים במתכונתו הקבועה, עקב הגל השני של הנגיף שהולך ומתפשט ברחבי הארץ. בעירייה החליטו שלא לוותר על המסורת, ולמרות ההתמודדות עם הנגיף בעיר – שכוללת סיוע לחולים ולמבודדים ומאמץ הפינוי למלוניות – הוחלט לקיים את ביתרלנד במתכונת מותאמת לתקופה.

כך נולד פרויקט ‘בית(ר)לנד’ – ביתרלנד שיגיע לכל בית בעיר. במסגרת המיזם הייחודי הזה, כל משפחה בעיר תקבל מארז ענק שכולל משחקי קופסה לכל הגילאים, עבודות יצירה, לוח חידונים ייחודי ודיסק שמע עם תוכן מפעים.

בין היתר כולל המארז ערכת משחקי קופסה לכל הגילאים: משחק הזיכרון, רביעיות, סולמות וחבלים ומשחק מיוחד לכל המשפחה – במשעולי ביתר – מסע מרתק בין האתרים הייחודיים של ביתר עילית.
למארז צורף גם כן לוח מיוחד עם חידונים – כאשר הילדים מוזמנים לחפש את התשובות לחידות על הלוח הענק שיתפרס בסלון הבית, מה שיביא לשעות של הנאה לכל המשפחה. בנוסף כולל המארז גם עבודות יצירה – לשעות ארוכות של חדוות יצירה ודיסק שמע בן שמונה שעות של תוכן מיוחד לילדי העיר.

מיד לאחר ט’ באב יצא הפרויקט אל הדרך, כאשר העירייה תפרסם אודות המיזם ואופן החלוקה שלו.

רה”ע הרב מאיר רובינשטיין: “כל ילד בעיר חווה את התקופה הלא פשוטה של הגל השני, ואנחנו כאן כדי להקל על התקופה ובמיוחד לא לוותר על המסורת המיוחדת של ‘ביתרלנד’. זו השנה השמינית ש’ביתרלנד’ יוצא לדרך, ואמנם השנה הוא מתקיים באופן שונה, אבל בטוחני שהחוויה של ילדי העיר תהיה מושלמת בזכות המיזם הייחודי שיגיע אליהם בימים הקרובים”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

2 תגובות

  1. זה בטח עדיף מהלונה פארק הצפוף שיש כל הזמן.
    היינו שם פעם אחת והסיוט הזה הספיק לנו. הקורונה מלמדת אותנו הרבה. הלוואי ותפסיקו מהלונה פארק הזה. ותעשו משהוא חכם יותר.
    אפשר להשכיר את הלונה פארק האמיתי ליומיים בכסף הזה… המקום להביא לכאן לונה פארק . ולדאוג להסעה… תחשבו על זה

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן