וקראת לשבת עונג: מאות מנות חולקו לתושבי ביתר השוהים במלוניות הקורונה

ביוזמת עיריית ביתר עילית: מאות מנות מיוחדות חולקו ערב השבת לתושבי העיר השוהים במלוניות הקורונה # במסגרת מיזם 'עונג שבת' חולקו מנות ייחודיות עם מטעמים לכבוד שבת קודש – מנות קוגל, פיצוחים, מתוקים ושאר מטעמים #במקביל ממשיכים מיזמים לטובת אוכלוסיית המבוגרים ואוכלוסיות נוספות שזקוקות לסיוע בעיר # רה"ע: "אנו מבקשים להנעים במעט את השהות במלוניות לתושבים היקרים ומאחלים להם שישובו אלינו במהרה"
צוותי העירייה באריזה
צוותי העירייה באריזה

שבת היא מלזעוק: מאות מנות חולקו ביום שישי האחרון ע”י עיריית ביתר עילית במלוניות הקורונה ברחבי הארץ. מיזם ‘עונג שבת’ שאותו הפיקה העירייה, כלל חלוקה של מנות מטעמים מיוחדות לכבוד שבת קודש, שהגיעו לתושבי העיר השוהים במלוניות.

הערכה כללה בין היתר פירות ופיצוחים, מנות קוגל וארבעס, ממתקים ושאר מטעמים שהנעימו את השבת לשוהים במלוניות.

בערב יום חמישי עמלו צוותי העירייה על הכנת המיזם הייחודי, כאשר עשרות עובדים אורזים את המטעמים באריזות מיוחדות ומעמיסים אותם על המשאית והרכבים שיצאו צפונה.

בבוקר יום שישי הגיעו המנות אל המלוניות, ותושבי העיר השוהים בהם קיבלו את המנות המיוחדות בשמחה רבה.

במקביל, נמשך מיזם חלוקת המנות שאותם הכינו בני משפחות השוהים, והעוברו ע”י העירייה אל המלוניות. מיזם ‘מובילים בשירות-נוסעים איתכם בעול’ – קרא לבני משפחות השוהים במלוניות להכין חבילות עבור שוהי המלוניות, כאשר העירייה מעבירה את החבילות היישר אל המלוניות. המיזם שיצא לדרך ביום שישי לפני כשבוע, הופעל כבר שלוש פעמים, כאשר מדי יום שלישי ושישי יוצאת משאית מיוחדת מהעיר ומביאה את החבילות אל בני המשפחות השוהים במלוניות.

במקביל למיזמי הסיוע לשוכנים במלוניות, בעירייה יצאו השבוע בקמפיין גיוס מתנדבים מסיבי, לטובת פרויקט ‘רכז בניין’ ו’רכז אזור’, בו מתבקשים המתנדבים לשמור על קשר יומיומי ורציף עם אוכלוסיית המבוגרים בעיר. עד כה נרשמו עשרות מתנדבים לפרויקט, שאמור לשמור על חוסן הקהילתי ולתת מענה לאוכלוסייה המבוגרת בעיר בשעה מורכבת של התמודדות עם הגל השני של הקורונה.

מיזם נוסף שאותו הוציאה העירייה לפועל הוא קייטנות לילדי צמי”ד (צרכים מיוחדים) שבימים אלו הול ונשלם. גם כאן, בעירייה יצאו בפרסום מסיבי שקורא למתנדבות להצטרף למיזם, כדי להקל על הורי ילדי צמי”ד שגם בימי שגרה מתמודדים עם קושי רב, ובוודאי בימים אלו בהם רבים מהילדים נמצאים בבית וזקוקים להפעלות שונות.

בעירייה פעלו השבוע כדי להמשיך ולפעול כדי שההנחיות ישמרו בעיר, לרבות מסע פרסומי מסיבי שיגיע לשיאו בשבוע הבא עם חלוקת חוברת הסברה ייחודית לתושבי העיר, בה יוסבר על משמעויות הגל השני ועל המחויבות של כל אחד ואחד לעשות כל שביכולתו כדי למנוע את המשך התחלואה.

רה”ע הרב מאיר רובינשטיין: “מיזם ‘עונג שבת’ נועד לשמח את השוהים במלוניות ולהקל עליהם את השהות. אלו שיצאו למלוניות ושוהים שם עד להחלמה – מקיימים את הוראות גדולי ישראל ומצילים חיים.

“אנחנו פועלים כדי להמשיך ולמגר את החולי מהעיר, תוך דאגה לאוכלוסיות הנזקקות ובראשן האוכלוסייה המבוגרת בעיר. יהודי מבוגר אינו חייב מיתה ואנחנו מחויבים לשמור על כל אחד ואחד מתושבי עירנו, עד שימוגר הנגף מעלינו בע”ה”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן