לא אלמן ישראל: ערב גיבוש וחיזוק לאלמנים בצל משבר הקורונה

בשיתוף עיריית ביתר עילית התכנסו עשרות אלמנים מהעיר ביתר ומרחבי הארץ לערב העצמה והתרעננות שנערך ע"י ארגון 'לא אלמן ישראל'. יום פעילות על פי ההנחיות, צבירת כוחות מחדש להמשך המשימה ה'לא קלה' בתפקיד אבא אמא בעידן הקורונה.
תמונה
תמונה

בשיתוף עיריית ביתר עילית התכנסו עשרות אלמנים מהעיר ביתר ומרחבי הארץ לערב העצמה והתרעננות שנערך ע”י ארגון ‘לא אלמן ישראל’. יום פעילות על פי ההנחיות, צבירת כוחות מחדש להמשך המשימה ה’לא קלה’ בתפקיד אבא אמא בעידן הקורונה.

עם פתיחת הערב, קיבל יו”ר ארגון ‘לא אלמן ישראל’ הרב חיים מאיר פרנקל את פני המשתתפים ומסר את ברכת רה”ע הרב מאיר רובינשטיין למשתתפי הכנס, לאחר תפילת ערבית ברוב עם היסבו הקהל לסעודת הילולא סביב שולחנות ערוכים כיד המלך לציון הילולת ה’אור החיים הקדוש’, כשבמהלכו נערכה רב שיח מרתק ומעשיר בשילוב סדנא מקצועי ופעילות מדהימה ע”י אמן ההנחיה הרב חיים חיים כץ ראש מכון מרכז גישה, תוך מתן דגש על התמודדות עם מצבים מורכבים וריבוי משימות לאור המצב החדש.

לאחר ברכת המזון נערך מעמד מרשים ומרגש של שבת אחים ושירי כיסופים בהשתתפות בעל המנגן ואומן הרגש הראל טל ובליווי כלי שירה שריגשו את המשתתפים בשירה מיוחדת ובסיפורים מחזקים, שירי ההתעלות נמשכו שעה ארוכה, כשבסיומם יצאו המשתתפים בהתרגשות ובתפילה להקב”ה שייתן את הכוח להמשיך בעוז במשימה הגדולה. 

הכינוס הייחודי והמרומם שנערך לאבות אשר נבחרו משמים להיות לילדיהם כאב וכאם ומתמודדים בכבוד ובגבורה באתגר שמשמים הועידו עבורם – גידול ילדים ללא נוות ביתם, נערך בעקבות משבר הקורונה המתמשך, והסתיים במעמד של קידוש השם אשר נסך עוצמה אדירה בכוחות אמונה והתעלות.  

רה”ע הרב מאיר רובינשטיין יחד עם צוות לשכתו המתמסר לילות כימים במקצועיות ובנחישות למען משפחות האלמנים והיתומים, קשובים לצורכיהם בכל עת באופן יוצא דופן, במיוחד בצל ההגבלות כאשר ההתמודדויות והקשיים מתעצמים על רקע משבר הקורונה, בלשכת ראש העיר דואגים לתת מענה וסיוע מקצועי לכל מצוקה.

המשתתפים העלו על נס את השתדלותם הרבה של לשכת ראש העיר ביתר עילית, ואת הנהלת ארגון ‘לא אלמן ישראל’ שטרחו רבות למען הצלחת המעמד כמו”כ הודו לר’ אפרים וולך על הפקת הערב בתבונה רבה בכדי לייקר את כבודם של האבות החשובים.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן