חד וחלק: סכיני המטבח של נעמן לשירותך

# מכירה את זה שאת מכינה ארוחה בלי להשתמש בסכין? גם אנחנו לא. מקיצוץ סלט עד חיתוך בשר, הסכינים הן בין העובדים הכי חיוניים במטבח שלך. ועדיין, נשים רבות מתלבטות אילו סכינים נועדו לאילו שימושים וכיצד לבחור סכין מתאימה. 'נעמן' מציגה את המוצרים והטיפים שיעניקו לך הצלחות חותכות #
33036_1a
33036_1a

כלל היסוד קובע שלהב משונן מתאים לחיתוך בתנועות ניסור (קדימה-אחורה) של מזונות כמו בשר, פירות וירקות. עגבניות ופירות רכים שמכה אנכית תמעך אותם, ייחתכו היטב בעזרת השיניים שבלהב. לעומת זאת, להב חלק נועד לקיצוץ ולקילוף פירות וירקות ולפילוט דגים ובשר, פעולות המצריכות תנועה חלקה או הנעה מעלה-מטה של הסכין.

רצוי להצטייד במספר סכינים לצרכייך השונים במטבח. סכין חדה וקלה להשחזה היא בטוחה יותר, כי החדות מאפשרת דיוק בחיתוך ללא הפעלת כוח יתר. בדקי גם שלסכינים שלך יש ידית ארגונומית נוחה לאחיזה. סכין חדה מקצצת לך זמן, מאמץ וסיכון לפציעות, יום יום. לכן חשוב להשקיע בה.

ואם חיפשת סכין איכותית, סדרת Precision מבית  היוצר של רשת חנויות כלי הבית המובילה, ‘נעמן’ , מציעה לך את חוד החנית: סכיני מטבח מקצועיות למגוון שימושים, הלהב מיוצרת כמקשה אחת (FORGED) חזק במיוחד. להב הסכינים עשוי פלדה גרמנית איכותית, המבטיחה דיוק חדות לאורך זמן   והשחזה קלה. ידית האנטי-סליפ עם הפטנט האמריקאי מונעת החלקה ומקנה לסכין יציבות וביטחון בעבודה, גם בעבודה ממושכת או בידיים משומנות. ההמלצות שלנו:

  • סכין שף חלקה 21 ס”מ: סכין שף קלאסית לחיתוך כל סוגי המזון, במידה אידיאלית עבור נתחי בשר גדולים. חובה בכל מטבח.
  • סכין סנטוקו 18 ס”מ: סכין גמישה עם חריצים לאורך הלהב, המונעים ואקום בין הלהב למזון ומאפשרים חיתוך קל של מגוון מזונות.
  • סכין רב שימושית משוננת 14 ס”מ: סכין לחיתוך מאפים, ירקות ופירות רכים, שעוברת בהצטיינות את מבחן העגבנייה הרכה וחותכת בלי למעוך.
  • סכין יוסובה 18 ס”מ: סכין ייחודית לקיצוץ דק של עשבי תיבול, פטריות ועוד, בעלת שטח פנים רחב וקצה קטום. מקצוענית אמיתית.

חפשי את סכיני ‘נעמן’ בסניפי הרשת, באתר החברה ובחנויות המובחרות, ותיהני משינוי חד בחוויית המטבח שלך.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן