עם נעמן, מתנות ההוקרה לצוות החינוכי יכולות להיות מעניינות יותר

מי מאתנו אינה שמחה להכיר טובה? הכרת טובה למי שמיטיב איתנו היא חובה בסיסית המאפיינת את חיי היום יום שלנו מול ילדינו, כשאנו מרגילים אותם להודות על משחק או ממתק שקיבלו במתנה. החובה הזו אינה פוסחת גם עלינו – המבוגרים, להודות ולהוקיר. עם נעמן מתנות ההוקרה מעניינות יותר. שימושיות יותר ומכבדות יותר.
מארז בנעמן | יחצ
מארז בנעמן | יחצ

שלהי שנת הלימודים תש”פ ממש פה, השנה הזו אתגרה את כולנו, גם צוות המחנכים   של ילדינו אותגר מאד ובד בבד דאג  לשמור על קשר רציף עם הילדים,  לשפר את מצב הרוח ולהשלים חסרים לימודיים  לצד העשרת ההשכלה  הרוחנית וחיזוק באמונה ובטחון בימים קשים של חוסר וודאות והמון צרכים משתנים שאיש לא הכין אותם ואותנו לקראתם. בקו הסיום של שנה כזו מתבקש יותר מאי פעם להוקיר להם טובה. 

מנהג נאצל ומבורך הנוהג בשנים האחרונות הוא לתת לצוות החינוכי המסור תשורה נאה וסמלית. ברשת חנויות כלי הבית  המובילה בישראל, ‘נעמן’ הרכיבו שלל אפשרויות למתנות משודרגות, שימושיות, מרשימות  ומכבדות, במחירים אטרקטיביים.

ב’נעמן’ מציעים השנה לשדרג את מתנת ההוקרה לצוות החינוכי ולהפוך אותה להרבה יותר מעניינת וללא עלות נוספת לזו שתכננתם, בזכות המבצעים המשתלמים התקפים  בחנויות הרשת במהלך החודש הקרוב.

בין שלל הרעיונות לבחירה ניתן ליהנות ממגוון תבניות סיליקון וסט אביזרי אפייה מעניינים שיעזרו למשתמשת לקצור מחמאות, שלל כלי הגשה מכובדים במגוון גדלים והדפסים, מגוון עשיר של סדרות סירים איכותיים במיוחד בגדלים שונים, עם פיזור חום אחיד,  בציפוי נון סטיק לבישול בריא ובכלל זה כאלה המתאמים לאפייה בתנור,  מחבתות לפנקייק – חוויה לילדים בחופש הגדול, מגוון תבניות מסדרת simply white, מארז קופסאות אחסון Freshlock ועוד.

חנויות רשת כלי הבית ‘נעמן’ פרוסות בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ. המבצעים בתוקף עד ח בתמוז תש”פ  (30 ביוני).

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן