כל העולם מסיכה, כך תתאפרי נכון

WhatsApp Image 2020-06-17 at 15.20.31
WhatsApp Image 2020-06-17 at 15.20.31

שם מסיכה על הפנים, ביטוי שהפך לחלק מהיום יום שלנו, מי חלם שהמסיכה תהיה חלק בלתי נפרד מהניראות שלנו, ומי שלא יחבוש אותה יקבל קנס. ומעבר לקנס, המסיכה היא קיום כדי לשמור על הבריאות בתקופה מאתגרת זו.

לצד אופנת המסכות שנולדה בין לילה, ליין של מסכות מבד מקושטות, בשלל צבעים ודגמים, אין ספק שאתגר נוסף נולד והוא איך מתאפרים נכון כשחלק מהפנים מכוסה?

וכן, מדובר בתורה שלימה, צריכים להתאפר בצורה שהמסיכה לא תתלכלך מהמייק אפ, לצד הדגשת העיניים שהוא החלק החשוף בפנים. ממותג האיפור המפורסם בובי בראון ממליצים לנו על מוצרים שיעזרו לנו להיראות גם עם המסיכה.

בובי בראון SKIN FOUNDATION SPF15– פורמולה מבוססת על מים, נטולת שומן המספקת כיסוי בלתי נראה לעין, וגימור לחותי, מואר ורענן, ליצירת המראה הטבעי ביותר. בנוסף לכיסוי קליל , עמיד לשעות ארוכות והזנה, הפורמולה מצמצמת את נראות נקבוביות פעורות, מסתירה פגמים ומספקת הגנת UV מורחבת מנזקי השמש. הפורמולה מאפשרת לבנות את הכיסוי מקליל עד בינוני, במגוון רחב של גווני עור מדויקים.

מחיר– 260 ₪

LONG-WEAR CREAM SHADOW STICK צללית עפרון עמידה – פשוט למרוח ולצאת. הפורמולה העמידה נשארת 8 שעות מבלי לדהות או להימרח.

מחיר– 170 ₪

 קרם בסיס מושלם לאיפור עיניים של בובי בראון  – מסייע לקבע כל צללית כך שתישאר ללא קמטוטים ותשמור על צבעה המקורי. הבסיס מנטרל כהויות על העפעף ואינו יוצר יובש או תחושת שומניות

מחיר– 145 ₪

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן