רוכבת אופנוע נהרגה בתאונה בכביש המנהרות

זירת האירוע
זירת האירוע

הבוקר (ה’) התקבל דיווח על רוכבת אופנוע שנפגעה מרכב מסחרי בכביש 60, במנהרה הארוכה לכיוון ירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד”א ואיחוד הצלה שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה באישה במצב אנוש עם חבלת ראש.שבסופן נקבע מותה של רוכבת האופנוע תושבת צור הדסה רס”ב דניאל מזרחי ז”ל, הותירה אחריה בעל, יוני, וארבעה בנים. בת 45 במותה. מזרחי ז”ל שירתה בחטיבת אבטחה ורישוי באגף המבצעים במשטרת ישראל. בעלה יוני מזרחי, משרת במשטרת יו”ש.

הלוויתה של מזרחי ז”ל תתקיים, בשעה 19:00 בערב בחלקה הצבאית בבית העלמין נס הרים. השבעה תתקיים בבית המשפחה ברחוב נחליאלי בצור הדסה.

רועי זהורי חובש באיחוד הצלה סיפר: “מדובר בתאונה עם מעורבות 5 כלי רכב ורוכבת אופנוע. למרבה הצער נקבע מותה בזירת התאונה של רוכבת האופנוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה. כמו כן בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה וחובשים נוספים הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה ל-6 פצועים קל”.

חובשים של מד”א אוהביה שרעבי ויונתן שור סיפרו: “הפצועה שכבה מחוסרת הכרה על הכביש במרחק רב מהאופנוע כשהיא סובלת מחבלת ראש קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה.”

בנצי אוירינג מפקד זק״א ירושלים שטיפל בזירה: ״מדובר בתאונה עם מעורבות מספר כלי רכב ורוכבת אופנוע. כשהגעתי למקום ראיתי אופנוע מרוסק במרכז הכביש, במרחק מספר מטרים שכבה אישה בת 45 עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים, צוותי מד״א ביצעו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לאשר את מותה במקום.״

והוסיף: ״לאחר חקירת המז״פ ובוחני התנועה טיפלנו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה, גופת המנוחה הועברה לבית הלוויות שמגר בירושלים משם תובא לקבורה. נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה.״

זירת האירוע | צילום זק”א
זירת האירוע | צילום זק”א

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן