מותג האיפור הבינלאומי M.A.C משיק את תרסיס הלחות האהוב והאייקוני Fix+ Magic Radiance

בקבוק קסם מהפכני עמוס בוויטמין C, חומצה היאלורונית ותמציות שמנים המעניקים לעור בריסוס קל, בסיס זוהר ורווי בלחות לאורך זמן למראה מלוטש ומושלם • המוצר פותח על ידי נטע סקלי, Senior Artist של MAC בישראל, והוא יושק בכל העולם כפיתוח אישי שלה
תרסיס לחות MAC תמונת אווירה מתוך הסרטון
תרסיס לחות MAC תמונת אווירה מתוך הסרטון

חובבות איפור ומאפרים מקצועיים רבים כבר ניסו, והפכו מכורים לפיקס פלאס, מוצר הפלא  של מאק שהפך לאייקוני.

בימים אלו, מותג האיפור הבינלאומי M.A.C גאה ונרגש להשיק  את ה-+FIX החדש והמשודרגFix+ Magic Radiance  – קסם מהפכני בבקבוק, מרווה את העור בחומצה היאלורונית באופן מידי ולמשך כל היום, תוך שהוא מזין אותו בוויטמין סי ובתמציות שמנים. מעניק לעור, בריסוס קל, לחות שתישאר בו לאורך זמן ותסייע בהתפחת מראהו וביצירת מראה מלוטש וזוהר.

כאנשי מקצוע הפועלים בקו החזית, אמני האיפור של M·A·C עורכים כל העת ניסיונות בערבוב ושיפור הביצועים של פורמולות במטרה להפיק מהן תועלת מרבית. כך נולד Fix+ Magic Radiance. מוצר שהומצא מאחורי הקלעים על-ידי לא אחרת מאשר אמנית האיפור והמאפרת הראשית של מאק ישראל, נטע סקלי.  “אפשר לתאר אותו כמו ה-Fix+ הקלאסי אבל על ספידים,” היא מסבירה. “כל הרעיון היה לעשות פחות ולהשיג יותר. עם המוצר הזה, את במרחק של התזה אחת מהעור הכי יפה שלך.”

אופן השימוש: התיזי לפני האיפור ליצירת בסיס רווי וזוהר, או אחרי האיפור להוספת זוהר מושלם לליטוש המראה.

הטיפ של נטע להעצמת המראה הרווי- “הספיגי עיגולי צמר גפן ב-Fix+ Magic Radiance והניחי כל אחד מהם על העור לשתי דקות, לטיפול לחות מהיר לפנים. אפשר להשתמש בו גם כדי להוסיף לחות ל-Beauty Blender ואז לטפוח עם הספוג על פנים נקיות כדי לאפשר ספיגה. ואת יכולה לתת דרור ליצירתיות שלך ולהתיז אותו במקומות אחרים ליצירת אפקטים  חדשים. “מדהים מה שהוא עושה לרגליים!

תכולה:100 מ”ל מחיר לצרכן: 115 ₪ זמין לרכישה בכל חנויות M.A.C  ברחבי בארץ ובאתר https://www.maccosmetics.co.il/

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן