מודים ומעריכים: מעמד הוקרה לשר הפנים הרב אריה דרעי על הסיוע לרשויות החרדיות בהתמודדות עם הקורונה

התעודה הוענקה ע"י יו"ר פורום הרשויות החרדיות הרב מאיר רובינשטיין, רה"ע ביתר עילית, במעמד בו השתתפו כל ראשי הרשויות החרדיות # במהלך ההתמודדות עם הנגיף פעל שר הפנים באופן מסיבי לסייע לרשויות החרדיות # יו"ר הפורום: "פועלו של השר היו לברכה לכולנו"# השר דרעי: "מבקש לשבח את המסירות של ראשי הרשויות ואת העבודה הקשה למען התושבים בתקופת המשבר הגדול שעברנו"
פורום הרשויות החרדיות בהענקת תעודה לשר דרעי
פורום הרשויות החרדיות בהענקת תעודה לשר דרעי

מעמד הוקרה מיוחד התקיים אתמול (ה’) בלשכת שר הפנים הרב אריה דרעי בירושלים, בו הוענקה לשר תעודת הוקרה מטעמם של כל ראשי הרשויות החרדיות, על פועלו המבורך בסיוע לתושבי הערים החרדיות בימי ההתמודדות עם נגיף הקורונה.

את המעמד יזם יו”ר פורום הרשויות החרדיות וראש העיר ביתר עילית הרב מאיר רובינשטיין, שבשם ראשי הרשויות החרדיות הגיש את תעודת ההוקרה לשר הפנים. במעמד נכחו ראשי הרשויות הרב אברהם רובינשטיין – רה”ע בני ברק, הרב יעקב גוטרמן – רה”ע מודיעין עילית, הרב ישראל פרוש – רה”ע אלעד, הרב דן כהן – ראש מועצת רכסים, הרב יצחק רביץ – ראש מועצת קרית יערים, הרב אליהו גפני – ראש מועצת עמנואל.

כלל ראשי הרשויות החרדיות הודו מקרב לב לשר הפנים שנרתם לסייע לרשויות החרדיות בהתמודדות עם נגיף הקורונה. השר פעל במגוון מישורים כדי לסייע בחלוקת מזון בערים החרדיות, בפינוי חולים למלוניות ייעודיות, ובשורה של תחומים נוספים שסייעו רבות לרבבות תושבי הערים החרדיות.

בתעודת ההוקרה נכתב בין היתר כי השר דרעי פעל “באופן אישי לסייע בכל פניה. כולנו נפעמנו ממסירותך העצומה, בכל שעה, למען תושבי הערים החרדיות”.
יו”ר הפורום: “ראינו לנכון להוקיר ולהודות לשר הפנים על פעילותו החשובה כל-כך בימי ההתמודדות עם הנגף. באופן אישי, כראש העיר ביתר עילית, קיימתי עשרות שיחות עם שר הפנים, שהתמסר כולו לצרכי תושבי העיר. כך גם מעידים ראשי הרשויות החרדיות הנוספות.

“השר דרעי נכנס לקו האש ועשה הכל לסייע לציבור החרדי במשבר הקשה שעבר עלינו. השר התנדב ולקח על עצמו את המשימה לסייע ועשה זאת מעל ומעבר. פועלו של השר ושל האנשים אותם מינה לסייע, היו לברכה לכולנו. ייתן ה’ שלא נצטרך להתמודד עם הגל השני של הנגף, וששר הפנים יוכל להמשיך ולסייע לרשויות החרדיות במגוון מישורים שאינם קשורים לנגף”.

שר הפנים הרב אריה דרעי: “אני מבקש להודות לראשי הרשויות החרדיות על העבודה המסורה. עברנו תקופה קשה מאד ואני חייב לשבח את המסירות של כולכם ואת העבודה הקשה למען התושבים בתקופת המשבר הגדול שעברנו. לצערי, הקורונה עדיין כאן. אנו מחויבים להמשיך לנהוג על פי הכללים וההנחיות ולהקפיד להמשיך לשמור כדי שלא יהיו חלילה התפרצויות נוספות. הפעם כולנו הרבה יותר מיומנים ממה שהיה בתחילת המשבר. הוצאת החולים והבידוד הם דבר קריטי והם הערובה למאבק בהתפשטות הנגיף”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן