ברשת ווישוז מציעים לכם חוויה קייצית אמיתית של אופנה ונוחות: לכו על זה – אל תזיעו על זה!

נעלים-קרוקס-ברשת-וישוז-צילום-עמירם-בן-ישי
נעלים-קרוקס-ברשת-וישוז-צילום-עמירם-בן-ישי

רשת וישוז רשת ההנעלה הגדולה והמובילה בישראל מציעה לכם מבחר ענק של נעליים נוחות, החל מנעלי המותג קרוקס עובר דרך נעלי מותגי הפרייבט לייבל של הרשת וכלה בנעליים המותג בלנסטון

דיוויד בקסטר מנהל סניף מלחה מדגיש כי לקראת הקיץ תמצאו ברשת מגוון רחב של סנדלים ונעליים פתוחות, המותאמות למגזר הדתי-חרדי, לצד הסנדליים והנעליים קולקצייה קייצית חדשה ומרשימה של נעלי קרוקס מפתיעה, הן בניראות והן בנוחות.

בימים אילו עונת השמחות הלקוחות שמגיעות לחנות מחפשות גם מענה ליום הגדול.

“מגיעות אלי אמהות של הכלה ומחפשות נעל שתשמש אותן לצד הנעל האלגנטית, ויש כאן שפע ומבחר מרשים, הטיפ שקיבלתי מאחת האימהות הפכה אצלי לטיפ מרכזי, קחי איתך נעל נוספת אותה תחליפי אחרי החופה ותהני מהריקודים”.

דיוויד עם החיוך הניצחי שלו, והשירות שיצא לו שם ברחבי ירושלים, מחכה לכם עם המבחר, החיוך והטיפים לקניית נעליים בעונה החמה.

  • כשאתם רוכשים נעל, הקפידו שמידת הנעל תהיה נוחה שלא תלחץ על הרגל, על מנת לאפשר אוורור נאות וכן לא להגביל את מחזור כלי הדם. הניעו את האצבעות בחופשיות בנעל החדשה ובדקו האם היא נוחה לכם.
  • שימו לב כי בנעילת נעליים וסנדלים המתאימים לעונת הקיץ, אתם מפחיתים סיכון להזעת יתר, לפטריות, בקטריות ועוד המובילות לבעיות עור ולבעיות בריאות שונות.
  • העדיפו לגרוב גרביים מסיבי כותנה ולא גרביים מסיבים סינטטיים.
  • לצד נעלי העקב שמחכות לכל כלה ואם בארון הבגדים כדאי מאד להצטייד בזוג נעליים נוחות, בווישוז מגוון רחב של נעליים קלאסיות, סגורות או פתוחות,  עם הנעליים האלה אפשר לרקוד עד אור הבוקר…. תשמרי על המראה האופנתי והאלגנטי ותוכלי גם לצעוד אל הרכב …
  • ולא רק לכלה גם האחיות והחברות שרוצות לרקוד ולשמוח כדאי שתצטיידנה בזוג נעליים לריקודים.
  • הקולקצייה החדשה של נעלי הקרוקס נותנת מענה לכל המשפחה, גם לקטנים שישמחו לפזז עם נעלי הקרוקס במגוון הדגמים והנוחות.

דיוויד מאחל לכולנו קיץ בריא ועונת שמחות שמחה באמת.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן