ברגשי גיל: מאות בחורי בר-מצווה קיבלו שי מיוחד מעיריית ביתר עילית

מיזם ייחודי: בשל העובדה שלא יכלו לקיים את שמחת בר המצווה כתיקונה, מאות בחורי בר-מצווה הוזמנו ללשכת רה"ע וקיבלו שי חגיגי לרגל השמחה # לשי צורפה ברכתם של מארי דאתרא, רבני העיר שליט"א
חלוקת שי לחתן בר מצווה | צילום: עיריית ביתר
חלוקת שי לחתן בר מצווה | צילום: עיריית ביתר

נאבקים בפגעי הקורונה: מיזם יוצא דופן של עיריית ביתר עילית הושלם בימים האחרונים כאשר מאות חתני בר-מצווה תושבי העיר הוזמנו למעמד מיוחד בו קיבלו שי חגיגי מרה”ע, כשברכת רבני העיר מצורפת אל השי.

המיזם יצא לדרך בהנחיית רה”ע שביקש לפצות את בחורי המצווה שלא זכו לבר-מצווה כנהוג, בשל האיסור על ההתכנסויות שנכנס לתוקף מיד לאחר חג הפורים תש”פ. העירייה ביקשה מכלל בחורי המצווה שהגיעו לגיל י”ג בין פורים לל”ג בעומר להירשם בלשכת רה”ע לקבלת השי, כאשר ההיענות הייתה בשיא.

מאות בחורים נרשמו והוזמנו בשתי פעימות ללשכת רה”ע, יחד עם הוריהם, לקבלת השי החגיגי – סט ספרים מהודר, וחותמת אישית שבה יוכלו לחתום על הספרים שקיבלו לרגל השמחה. כמו כן, בלשכה ניצב צלם שתיעד את המעמד והגיש לכל בחור תמונה חגיגית מהמעמד המיוחד.

לצד השי, קיבלו הבחורים את ברכתם של מארי דאתרא, הגר”י וייס והגר”י תופיק שבירכו בחום את הבחורים הצעירים שיעלו מעלה מעלה בתורה וביראת שמיים.

רה”ע הרב מאיר רובינשטיין: “בחור בר מצווה שלא זכה לקיים את השמחה כנהוג, צפוי לסחוב איתו צלקת לכל החיים. במיזם המיוחד הזה אנחנו מבקשים לתת את המענה הנכון, לגרום לאושר לחתני השמחה ולבני משפחותיהם. ייתן ה’ שיזכו להמשיך ולהתעלות בלימוד התורה ובחתונתם נזכה לרקוד כאיש אחד בלב אחד, ללא הגבלות, ברוב עם ובשמחה עד אין קץ”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן