שיתוף פעולה יחיד מסוגו: עיריית ביתר עילית ו’הדסה’ פונים לתושבי העיר שהחלימו מהנגיף בבקשה לתרום תרומת ‘פלאזמה’

כל המציל נפש אחת: ביוזמת עיריית ביתר עילית - ובשיתוף עם המרכז הרפואי 'הדסה' – החל קמפיין תרומות 'פלאזמה' – שמסוגלות להציל חיים # הפנייה מיועדת למחלימים מנגיף הקורונה, שמסוגלים באמצעות התרומה להציל חיים של חולים מסוכנים שנדבקו בנגיף # רה"ע: "הציבור החרדי מוכיח שוב שהוא ראשון בכל יוזמה של נתינה ותרומה"
blood-5053760_1280
blood-5053760_1280

עולם של חסד: ביוזמת עיריית ביתר עילית: שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין העירייה למרכז הרפואי ‘הדסה’, במסגרתו פונה העירייה לתושבי העיר בבקשה להירשם לתרומות ‘פלאזמה’, שיבוצעו ע”י המרכז הרפואי ‘הדסה’.

מדובר בבדיקות דם ייחודיות, שנלקחות מאלו שהחלימו מנגיף הקורונה, במטרה ללקט את הנוגדנים הטבעיים שמייצר הגוף בזמן החולי. נוגדנים אלו מסוגלים להציל את חייהם של החולים בקורונה שנמצאים במצב קשה.

שיתוף הפעולה הראשון מסוגו קורא לתושבים שהחלימו לבוא ולתרום דם, כאשר המרכז הרפואי ‘הדסה’ ילקט את התרומות וייעל אותן לטובת החולים הנמצאים בסיכון גבוה. יצוין כי בביתר עילית מתגוררים 111 תושבים שחלו במחלה וכבר החלימו ממנה, בסייעתא דשמיא.

רה”ע הרב מאיר רובינשטיין: “הציבור החרדי ידוע בנתינה הבלתי פוסקת שלו למען כלל ישראל. בכל דבר שבו נדרשת תרומה – הציבור החרדי הוא חלוץ בכל הקשור לפעילות חסד. תרומות אלו מסוגלות להציל חיים, פשוטו כמשמעו, ותושבי העיר שחרטה על דגלה את הערבות ההדדית למען עם ישראל כולו, נקראים בעת הזו לבוא ולתרום, למען הצלת חיים”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן